Kemian ja materiaalitieteen laitos

Pedagoginen tutkimus

Pedagogisen tutkimuksemme tarkoituksena on kehittää innovatiivisia ja tehokkaita lähestymistapoja kemian tekniikan opiskelijoiden oppimisen ja hyvinvoinnin parantamiseksi.
Opiskelijoita luentosalissa katsomassa seinällä olevaa jaksollista järjestelmää, kannettavat tietokoneet edessään.

Laitoksemme nykyinen pedagoginen tutkimus kattaa esimerkiksi seuraavat aiheet:
 

  • Virtuaalilaboratoriot kemiantekniikan opetusta varten (AALTOLAB-alusta)
  • Hyvinvointiin ja oppimiseen vaikuttavat tekijät fysikaalisen kemian opetuksessa
  • Uudet arviointi- ja opetusmenetelmät kemiassa ja materiaalitieteissä
  • Molekyyli- ja materiaalimallinnuksen helppokäyttöiset verkko-oppimisalustat

Theses

Awards

  • Aalto University's Open Science Award 2024: AALTOLAB Team (Samuel Girmay, Jarno Linnera, Minna-Hanna Nieminen, Kirsi Yliniemi, Antti Karttunen)
  • Aalto CHEM Educational action of the year 2020: AALTOLAB Team (Panu Viitaharju, Samuel Girmay, Minna-Hanna Nieminen, Kirsi Yliniemi, Antti Karttunen)
     


 

  • Päivitetty:
  • Julkaistu:
Jaa
URL kopioitu