Kampus

Ilmari Hakkola and Eino Hakkola

Lopputyöni eteni samaa tahtia kuin tämä pikku kaveri kasvoi puolisoni mahassa. Viimeisen viikon sain kirjoittaa maailman kilteimmän pojan seurassa ja hänen innoittamanaan.
Aalto-yliopisto, Otaniemi stories: Ilmari Hakkola, alumnus of sound design, and Eino Hakkola, the world's sweetest little boy / Photographer: Sinikoski

”Lopputyöni eteni samaa tahtia kuin tämä pikku kaveri kasvoi puolisoni mahassa: lopputyön palautuspäivä ja esikoisen laskettu aika osui nimittäin samalle päivälle. Poika syntyi lopulta viikkoa ennen lopputyön valmistumista. Kaikki meni kuitenkin tosi kivasti, ja viimeisen viikon sain kirjoittaa maailman kilteimmän pojan seurassa ja hänen innoittamanaan. Tänään olikin sitten se päivä, jolloin kävimme yhdessä Einon kanssa publiikissa hakemassa faijalle maisterin paperit.”

Ilmari Hakkola, äänisuunnittelun alumni sekä Eino Hakkola, maailman kiltein poika