Insinööritieteiden korkeakoulu

Gary Marquis jatkaa Insinööritieteiden korkeakoulun dekaanina

Dekaanin toimikausi on viisi vuotta ja alkaa 1.7.2018.
Professor Gary Marquis, Dean of the School of Engineering

Professori, TkT Gary Marquis (s. 1957) on nimitetty Aalto-yliopiston insinööritieteiden korkeakoulun dekaaniksi viisivuotiselle jatkokaudelle 1.7.2018 alkaen. Marquis on toiminut korkeakoulun dekaanina vuodesta 2013.

”Gary Marquis on näkemyksellinen ja varmaotteinen johtaja. Korkeakoulu on uudistunut viime vuosina vahvasti ja sen akateemiset tulokset ovat nousseet. Olen tyytyväinen, että hän jatkaa dekaanin tehtävässä”, Aalto-yliopiston provosti Kristiina Mäkelä sanoo.

”Olen iloinen voidessani jatkaa korkeakoulun kehittämistä ja työskennellä laadun jatkuvaksi  parantamiseksi yhdessä henkilöstön, opiskelijoiden ja yhteistyökumppaneiden kanssa”, dekaani Gary Marquis toteaa.

Dekaanin tehtävänä on johtaa korkeakoulun toimintaa ja osallistua Aalto-yliopiston pitkäjänteiseen kehittämiseen johtoryhmän jäsenenä. Dekaani vastaa korkeakoulun kehittämisestä ja kansainvälisestä kilpailukyvystä, resurssien jaosta sekä tutkimus- ja opetushenkilöstön rekrytoinnista. Dekaani raportoi provostille.

URL kopioitu