Future of Work

Muuttuva työelämä: Työelämän muuttaminen: aivojen hyvinvointi mielessä, luovuuden lisääminen optimoimalla työtä ja tyhjäkäyntiä

Kiti Müller
Picture of Kiti Muller

Kiti Müller on neurologi ja professori. Hän on 1990-luvun alusta tutkinut työtehtävien ja työympäristön vaikutuksia aivojen toimintakykyyn, kognitioon ja kehon fysiologiaan, erityisesti päiväaikaiseen vireyteen ja uneen.

Neurologi Kiti Müller on Helsingin yliopiston neurologian ja Aalto yliopiston kognitiivisen neuroergonomian dosentti.

Hän on 1990-luvun alusta tehnyt soveltavaa neurotieteen tutkimusta työelämään liittyen. Hän on tutkinut työtehtävien ja työympäristön vaikutuksia aivojen toimintakykyyn, kognitioon ja kehon fysiologiaan, erityisesti päiväaikaiseen vireyteen ja uneen.

Hän työskenteli aikaisemmin Työterveyslaitoksen Aivot ja työ tutkimusprofessorina sekä tutkijana Nokian Bell Labs tutkimuskeskuksessa.