Arkkitehtuurin laitos

2023 Arkkitehtuurin diplomitöitä

Kokoelma vuoden 2023 arkkitehtuurin opinnäytetöistä.

Diplomityöt

Kokoelma arkkitehtuurin, maisema-arkkitehtuurin, Urban Studies and Planning (USP) -ohjelman sekä sisustusarkkitehtuurin opinnäytetöitä.

thesis_poster_by lumikari_oskari

Opiskelu Aallossa

Aalto-yliopisto on rohkeiden ajattelijoiden yhteisö, jossa tiede ja taide kohtaavat tekniikan ja talouden. Koulutamme muutoksentekijöitä ratkaisemaan yhteiskunnan suuria haasteita ja luomaan hyvinvointia.

Three happy students in overalls in the Aalto University metro entrance

Arkkitehtuuri - Arkkitehtuuri, maisema-arkkitehtuuri ja sisustusarkkitehtuuri, Arkkitehti

Arkkitehtuuri on tekninen ja taiteellinen ala, joka on samaan aikaan yhteiskunnallista taidetta ja taiteellista tiedettä. Arkkitehtuuri on tilojen luomista kaikenlaiselle ihmisen toiminnalle. Arkkitehdin tutkinto on laaja-alainen, koska hyvän arkkitehdin täytyy osata tarkastella ongelmia monesta näkökulmasta. Aallon arkkitehtuurin maisteriohjelmassa kehität tieteellistä ja taiteellista ajatteluasi ja opit suunnittelemaan rakennuksia ja kaupunkeja, jotka luovat kestävää tulevaisuutta, edistävät terveyttä ja hyvinvointia ja rikastuttavat elämää esteettisesti.

Arkitektur