Alumneille

Työn tulevaisuus on jatkuvaa oppimista

Career Design Lab tarjoaa alumneillemme monenlaisia tapoja oppia ja kehittyä uralla. Lisäksi Aalto-yliopiston laaja kurssitarjonta auttaa sinua löytämään uusia oivalluksia ja kehittämään osaamistasi.

Kehitä työelämätaitojasi Career Design Labissa

Tarjoamme uramuotoilusi tueksi työpajojen lisäksi verkkokursseja ja mahdollisuuksia kehittää taitojasi erilaisissa vapaaehtoisrooleissa.

Future of Work

Future of Work -verkkokurssialusta tarjoaa työelämätaitoja kehittäviä kursseja, joista saa opintopisteitä. Kurssit ovat kaikille avoimia ja maksuttomia. Alusta on Career Design Labin, Future of Work -tutkimusohjelman ja kesäkoulun yhteistyö.

Osallistu ja opi

Uramuotoilu ja oppiminen ovat elämänlaajuisia prosesseja ja taitoja. Kurssien ja työssä oppimisen lisäksi vapaaehtoistyö tarjoaa rikkaita kokemuksia ja kehittymismahdollisuuksia. Ryhdy vapaaehtoiseksi Aalto-yliopistossa ja löydä itsellesi sopiva tapa auttaa, kasvaa ja kehittyä!

Two people standing and laughing in a lecture hall

Elämänlaajuinen oppiminen Aallossa

Tervetuloa elämänlaajuisen oppimisen polulle! Heittäytyminen uuteen vaatii rohkeutta, mutta Aalto-yliopistossa et jää yksin. Me toimimme oppaanasi ja autamme sinua tunnistamaan oppimistarpeesi, jotta osaamisesi pysyy aina askeleen edellä.

Uramuotoilua alumneille
URL kopioitu