Tohtorikoulutettavien retriitti 3.-5. joulukuuta 2019, Otaniemessä

Materials Platform kutsuu Aallon tohtoriopiskelijat osallistumaan kirjoitusretriittiin. Strukturoitu retriitti sopii kaikkiin kirjoitusprojekteihin ja kenelle tahansa kirjoittajalle.

Tietoja kirjoitusretriittistä

Tämä kirjoitusretriitti sopii kaikenlaisiin kirjoitusprojekteihin ja kaikenlaisille kirjoittajille. Kirjoittaminen tapahtuu määrättyinä aikoina. Meillä on lisäksi varattu aikaa kirjoittamisen lämmittelyyn, keskusteluun, ruokailuun, rentoutumiseen ja pieneen liikuntaan.

Retriitin loppuun mennessä olet edistynyt merkittävästi kirjoitusprojektissasi ja oppinut uusia strategioita ja menetelmiä kirjoitustyösi hoitamiseksi.

Aikataulu:

• 3. joulukuuta 2019, klo 13:30 – 17:00

• 4. joulukuuta 2019, klo 9:00 – 17:00

• 5. joulukuuta 2019, klo 09:00 – 17:00

Retriitti noudattaa tarkkaa aikataulua. Myöhässä saapuminen tai aikaisin lähteminen saattaa olla häiriöksi, joten suunnittele liikkumisesi aikataulun mukaan. Kirjoittamista on yhteensä 2,5 päivää.

Ota mukaasi

• läppäri + laturi
  • muistiinpanot ja henkilökohtaiset materiaalit kirjoittamisen helpottamiseksi
  • vesipullo

Istuntojen aikana tarjoamme teetä, kahvia ja vettä. Lounasta voi ostaa omalla kustannuksellasi läheisestä ravintolasta, tai voit tuoda oman.

Valmistautumisohjeet

• Päätä, mitä haluat kirjoittaa
  • Valmistaudu lukemalla aiheestasi etukäteen
  • Ota mukaan muistiinpanosi, suunnitelmasi ja luonnoksesi
  • Hahmottele artikkelisi tai kirjoituksesi rakenne
  • Lataa tarvitsemasi materiaalit valmiiksi, emme takaa langattoman verkon saatavuutta
Jess Kelley_photo by Manka Photography

Sertifioitu valmentaja Jess Kelley

Jess Kelley on helsinkiläinen toimittaja ja kieliasiantuntija, jolla on 15 vuoden kokemus monilta teollisuudenaloilta. Hänellä on australialaisen Institute of Prodessional Editors  -liiton akkreditointi sekä yhdysvaltalaisen Genius Coachingin valmennussertifiointi.

Lue lisää osoitteesta www.writingretreat.fi

Käytännön järjestelyt

• Arvioimme hakemukset ja lähetämme sähköpostia hyväksytyille osallistujille viimeistään 25. marraskuuta.

• Jos olet hakenut mutta haluat jostain syystä perua hakemuksesi, ota meihin yhteyttä.

• Tapahtumasta otetaan valokuvia ja kuvataan videoita. Osallistuessasi hyväksyt, että sinua voidaan kuvata osana Aalto-yliopiston Materials Platformin järjestämää tapahtumaa. (Kerro meille, mikäli haluat, että emme kuvaa sinua). Kurssin aikana tuotettua promootiomateriaalia voidaan näyttää laajemmalle yleisölle. Materiaalin kaikki oikeudet jäävät Aalto-yliopistolle ja valokuvaajalle.
  • Tapahtuma pidetään englanniksi, mutta voit käyttää kirjoittamiseen mitä tahansa kieltä.

Hae tästä

Onko sinulla kysyttävää? Ota yhteyttä!

Heidi Henrickson, johtaja, Materials Platform

Writing retreat with Jess Kelley_photo Manka Photography