Elisa Luoto & Heidi Maria Huovinen

Homma toimii aina, kun teemme projekteja yhdessä, joten päätimme perustaa HE Design Helsingin. Meistä on tärkeää ehtiä rauhassa määrittää oma identiteettimme ja missiomme, jotteivät markkinat tai joku muu taho tee sitä puolestamme.
Aalto-yliopisto, Otaniemi stories: Elisa Luoto & Heidi Maria Huovinen, HE Design Helsinki/muotoilun opiskelijoita / kuvaaja: Sinikoski

”Jossain vaiheessa vain huomasimme, että homma toimii aina, kun teemme projekteja yhdessä, joten päätimme perustaa HE Design Helsingin. Suunnittelijoina haluamme olla leikkisiä ja rikkoa rajoja esimerkiksi sen osalta, miten valaisimet ja kalusteet on totuttu Suomessa näkemään. On kivaa olla vasta nuori brändi. Emme halua vielä rajata tai typistää identiteettiämme tiukan määritelmän, hissipuheen tai pitchauksen kautta, koska meistä on tärkeää ehtiä rauhassa määrittää oma identiteettimme ja missiomme, jotteivät markkinat tai joku muu taho tee sitä puolestamme.”

Elisa Luoto & Heidi Maria Huovinen, HE Design Helsinki/muotoilun opiskelijoita