Yrittäjäyhteisö kokoontui Slushiin

Euroopan johtavaa startup-tapahtumaa vetää 24-vuotias Aallon opiskelija Marianne Vikkula.
Slush 2016 käynnistyi näyttävästi.

15000 teknologiaosaajaa, 2000 startupia and 1000 sijoittajaa ympäri maailmaa täyttivät Helsingin Messukeskuksen, kun loppuunmyyty startup-tapahtuma alkoi keskiviikkona.

Aalto-yliopiston ständi keräsi yleisöä kuulemaan yliopiston monipuolisesta yrittäjyystoiminnasta. Aallon ekosysteemi on tunnettu vahvasta opiskelijavetoisesta yrittäjyysyhteisöstään, ja muun muassa MIT onkin valinnut sen maailman viiden lupaavimman ekosysteemin joukkoon. Myös Slush on kehittynyt Euroopan johtavaksi startup-tapahtumaksi Aallon opiskelijoiden käsissä.

Slushin toimitusjohtaja Marianne Vikkula ja Slush Music -tapahtuman vastaava tuottaja Nicolas Dolenc toivottivat vieraat tervetulleiksi.

Aalto-yliopisto on Slushin ylpeä kumppani.

Sonia and Irena esittelemässä Aallon yrittäjyystoimintaa.

Visa Sippolan startup Surgify kehittää tekniikkaa turvallisempaan luukirurgiaan.

Yliopiston lukuvuoden avajaistilaisuus 3.9.2023. Kuva: Mikko Raskinen
Yhteistyö Julkaistu:

Alumni, ovatko yhteystietosi ajan tasalla?

Kesällä 2024 Aalto-yliopisto toteuttaa tekstiviestikampanjan, jossa pyydetään alumneja päivittämään yhteystietonsa.
Event poster with a young researcher looking down with lighst and code reflected around her.
Yhteistyö, Tutkimus ja taide, Opinnot Julkaistu:

Unite! Research Week 14.-18.lokakuussa, Grenoble-Autrans

Verkostoitumistapahtuma tohtoriopiskelijoille Unite!-verkoston yliopistoista.
Kampus, Yhteistyö, Yliopisto Julkaistu:

HR palvelupisteen kesätauko ja uudet aukioloajat 6.8.2024 alkaen

HR palvelupiste on kesätauolla 28.6 - 5.8.2024. Uudet aukioloajat 6.8.2024 alkaen ovat tiistai - torstai klo 12.00 - 15.00. Huom! aukioloajat muuttuvat 6.8.2024 alkaen.
Joukko ihmisiä kävelee Lehmuskujaa pitkin kesällä
Yhteistyö, Tutkimus ja taide, Yliopisto Julkaistu:

Vahva kokonaistulos: Suomen Akatemialta 27,5 miljoonaa euroa tutkimukseen

Akatemiatutkija- ja akatemiahankerahoituksen sai yhteensä 52 aaltolaista. Aalto-yliopistolle myönnetty rahoitus on kokonaisuudessaan 27,5 miljoonaa euroa.