Yli 90 opiskelijaa valmistui kauppatieteiden kandidaateiksi Mikkelin kampuksella

Lauantaina 27.4. vietettiin International Business -kandidaattiohjelman lukuvuoden valmistujaisjuhlaa Konsertti- ja kongressitalo Mikaelissa. Lukuvuoden aikana ohjelmasta on valmistunut 91 kauppatieteiden kandidaattia.
Aalto_Mikkeli_Campus_Graduation_2019

Lauantaina 27.4. vietettiin Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulun Mikkelin kampuksen International Business -kandidaattiohjelman lukuvuoden valmistujaisjuhlaa Konsertti- ja kongressitalo Mikaelissa. Lukuvuoden aikana ohjelmasta on valmistunut 91 kauppatieteiden kandidaattia.

Kauppatieteiden opetus Mikkelissä alkoi vuonna 1989, jolloin perustettiin kansainvälinen BBA-ohjelma. Englanninkielinen International Business (BScBA) -kandidaattiohjelma on toiminut Mikkelin kampuksella vuodesta 2001 lähtien. Kauppakorkeakoulun Mikkelin kampus on kouluttanut kauppatieteilijöitä jo 30 vuoden ajan ja ohjelmassa on opiskellut vuosien saatossa yli 4 000 opiskelijaa. Vuodesta 2015 lähtien opiskelijoilla on ollut automaattinen opinto-oikeus Kauppakorkeakoulun maisteriohjelmiin ja suurin osa valmistuneista jatkaakin opintojaan Otaniemen kampuksella.

Juhlassa kuultiin ohjelmajohtaja Joan Lofgrenin puhe valmistuneille, ohjelman alumnin ja Mikkelin kaupungin viestintäpäällikön Heidi Hännisen tervehdys ja tänä vuonna valmistuneen Aino Saarelaisen puhe. Tilaisuuden musiikkiesityksistä vastasivat ensimmäisen vuoden opiskelijat Ha Nguyenin ja Nhi Nguyenin.

Lämpimät onnittelut valmistuneille!

URL kopioitu

White Aalto logo with exclamation mark standing in the middle of Otaniemi campus in the summertime
Kampus, Yliopisto Julkaistu:

Aalto-korkeakoulusäätiö laskee liikkeeseen kaksi joukkovelkakirjalainaa yhteismäärältään 150 miljoonaa euroa

Joukkovelkakirjalainoista saatavat varat käytetään pääasiassa kiinteistöinvestointien rahoittamiseksi otettujen lainojen jälleenrahoitukseen sekä lisäksi yleisiin tarpeisiin.
Aalto Squad students on campus
Opinnot Julkaistu:

Hakijoiden määrä Aalto-yliopistoon kasvoi kevään toisessa yhteishaussa

Suomen- ja ruotsinkielisiin kandidaattikoulutuksiin oli 13 500 hakijaa
Photo collage of some of the actions funded by the Sustainability Action Booster grant
Kampus, Yliopisto Julkaistu:

Aalto-yliopisto rahoittaa opiskelijoiden kestävyystoimia kymmenillä tuhansilla vuodessa - "Tällaista emme ole nähneet muualla"

Aalto-yliopiston Sustainability Action Booster on apuraha, joka tukee opiskelijoiden ideoimia kestävän kehityksen projekteja kampuksella ja sen ulkopuolella.
Potrettikuva Suzanne Innes-Stubbista, hän hymyilee ja katsoo kohti kameraa
Nimitykset, Yliopisto Julkaistu:

Suzanne Innes-Stubb nimitetty johtavaksi työelämäasiantuntijaksi Aalto-yliopiston kauppakorkeakouluun

Yritysjuridiikan asiantuntija Innes-Stubb vahvistaa Kauppakorkeakoulun osaamista vastuullisessa yritystoiminnassa. Hän aloittaa tehtävässä syyskuun alussa.