Vuosikurssi 1967 vieraili Tutalla

Vuonna 1967 aloittaneista Tuotantotalouden (silloin Kone-osaston yhteydessä olleen) ohjelman 20 opiskelijasta kaikki elossa olevat 17 opiskelijaa kokoontuivat eri puolilta maailmaa vuosikurssin alumnitapaamiseen Tuotantotalouden laitokselle.

Vuonna 1967 aloittaneista 17 tutalaisesta 6 on toiminut työurallaan yrittäjänä ja 13 yrityksen toimitusjohtajana. Henkilöistä 9 on työskennellyt vähintään yhden vuoden mittaisen jakson ulkomailla. Toimialojen kirjo on kattava, mutta vuoden 1967 tutalaisista 10 on toiminut pääasiassa teknologiateollisuuden ja 4 rahoitusalan palveluksessa. Lisäksi 4 henkilöä on ollut töissä julkisella sektorilla. Tämän vuosikurssin alumneista 2 on naispuolisia ja loput miehiä. Heistä 8 on yhä aktiivisesti työelämässä antaen panoksensa yritystoimintaan hallituksen puheenjohtajana, neuvonantajana tai omistajana.

Vuosikurssi oli aktiivinen opiskelijajärjestössä. Paikalla oli mm. neljä Polyteknikkojen Raittiusseuran perustajajäsentä.

7.9.2017 vierailun isäntinä toimivat TUTAn laitosjohtaja Risto Rajala ja PRODEKOn hallituksen puheenjohtaja Mikko Sippola.

Image from the conferment ceremony
Yhteistyö, Tutkimus ja taide, Yliopisto Julkaistu:
Otakaari 1 kyltti Y-siipi
Kampus, Opinnot Julkaistu:

Maarintalon toiminnot siirtyvät Kandidaattikeskukseen

Maarintalo suljetaan toukokuun lopussa.
EU parlamentti
Yhteistyö, Opinnot Julkaistu:

Milja Mieskolainen: Euroopan Parlamentin Schuman-harjoittelu ylitti odotukseni

kukka-asetelma
Palkinnot ja tunnustukset Julkaistu:

Yli 60 kauppatieteiden kandidaattiopiskelijaa palkittiin stipendillä

Ilkka Kontulan säätiön henkilökohtaisen apurahan suuruus on 1 000 euroa.