Viimeinen juhlallinen valmistumisjuhla täytti Töölön päärakennuksen juhlasalin

Seuraavan kerran kauppatieteiden maistereiksi valmistuneita juhlitaan Otaniemessä maaliskuussa 2019.
Kuvassa valmistumisjuhla Töölössä joulukuun 21. päivänä 2018.

Yhteensä 90 kauppatieteiden maisteria ja kolme kauppatieteiden tohtoria valmistuivat Kauppakorkeakoulun Töölön päärakennuksen juhlasalissa pidetyssä juhlallisessa valmistumisjuhlassa perjantaina 21.12.2018.

Tilaisuudessa puhunut Kauppakorkeakoulun dekaani Ingmar Björkman onnitteli valmistuneita ja toivoi heidän pitävän yhteyttä opinahjoonsa myös tulevina vuosina: ”Olette nyt Aalto-yliopiston ja Kauppakorkeakoulun alumneja ja arvostamme suuresti, jos voitte jatkossakin tukea koulumme kehittämistä entistä paremmaksi parhaaksi katsomallanne tavalla. Samalla haluan jo nyt kutsua teidät kaikki tutustumaan uuteen ”kotiimme” Otaniemeen keväällä 2019!”

Myös Helsingin kauppakorkeakoulun entinen rehtori, emeritusprofessori Eero Kasanen onnitteli valmistuneita ja loi samalla katsauksen koulun historiaan: ”Kauppakorkeakoulussa on saavutettu monia virstanpylväitä, kuten suomalaisen johtamiskoulutuksen vienti, opiskelijavaihto muiden johtavien kauppakorkeakoulujen kanssa, kansainväliset laatuakkreditoinnit, julkaisut huippulehdissä, sekä yhteistyö merkittävien yritysten kanssa. Nyt te valmistuneet maisterit ja tohtorit olette niitä, jotka tekevät historiaa.”

Tilaisuuden perinteikkääseen ohjelmaan sisältyivät myös Kauppakorkeakoulun Ylioppilaskunnan Laulajien (KYL) musiikkiesitykset, Aalto-yliopiston kauppatieteiden ylioppilaat ry:n ja Helsingin Ekonomit ry:n tervehdykset, sekä lopuksi kakku- ja kuohuviinitarjoilu.

Kauppakorkeakoulusta valmistuu vuosittain noin 400-450 kauppatieteiden maisteria, ja juhlallinen valmistumisjuhla järjestetään 4-5 kertaa vuodessa.

Kuvat: Roope Kiviranta / Aalto-yliopisto

Kuvassa valmistumisjuhlaan osallistuneita maistereita ja tohtoreita ystävineen ja perheineen.

Image from the conferment ceremony
Yhteistyö, Tutkimus ja taide, Yliopisto Julkaistu:
Otakaari 1 kyltti Y-siipi
Kampus, Opinnot Julkaistu:

Maarintalon toiminnot siirtyvät Kandidaattikeskukseen

Maarintalo suljetaan toukokuun lopussa.
EU parlamentti
Yhteistyö, Opinnot Julkaistu:

Milja Mieskolainen: Euroopan Parlamentin Schuman-harjoittelu ylitti odotukseni

Ihminen, joka katsoo kohti tulevaisuutta
Opinnot, Yliopisto Julkaistu:

Viisi vinkkiä, joilla voit kehittää luovuuttasi tänä keväänä ja kesänä