Vedenjakelussa häiriöitä Dipolissa 30.1.

Dipolissa (Otakaari 24) on tiistaina 30.1. suunniteltu vesikatko, joka alkaa klo 15.00. Dipolissa voi työskennellä normaalisti.
Poikkeustilanne-kuvitus
Kuva: Aalto-yliopisto / Veera Krouglov

Vedenjakelu keskeytyy Dipolissa tiistaina 30.1.2024 alkaen klo 15.00. Dipolissa voi työskennellä normaalisti vesikatkon aikana.

Vesisäiliöauto on paikalla klo 15.00 alkaen. Vedenjakeluun on odotettavissa pieniä häiriöitä, mutta hanavettä voi juoda ja vessoja voi käyttää, ellei toisin ilmoiteta.

Katkon päättymisaikaa ei vielä tiedetä.

Vesikatkoista löytyy enemmän tietoa HSY:n sivuilta.

Mikkelin IB-ohjelma 35 vuotta
Yliopisto Julkaistu:

Palkinnot ja tunnustukset, Kampus, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Tule mukaan ensimmäiseen Aallon avoimen tieteen palkintotapahtumaan

Silmälasipäinen mies katsoo kameraan, taustalla kesäinen luonto
Tutkimus ja taide, Yliopisto Julkaistu:

Image from the conferment ceremony
Yhteistyö, Tutkimus ja taide, Yliopisto Julkaistu: