Väyläopiskelijat tavoitteessaan

Kauppatieteen tutkinto-opinnot alkoivat väylävalinnan 2017 kautta valituille

Tutkinto-opinnot käynnistyivät avoimen yliopiston väylävalinnan 2017 kautta valituille opiskelijoille orientoivalla jaksolla Otaniemen kampuksella. Kauppakorkeakoulu järjesti perjantaina 1.9.2017 Aalto-yliopiston infotilaisuuden väylän kautta valituille tutkinto-opiskelijoille. Avoin yliopisto onnitteli kaikkia väylän suorittaneita menestyksestä ja tarjosi tilaisuudessa aamiaisen. Näiden 20 opiskelijan määrätietoinen ja vaativa väyläkurssien opiskelu huipentui oikeuteen opiskella kauppatieteen kandidaatin ja maisterin tutkinnot Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulussa.

Uusien tutkinto-opiskelijoiden päivä jatkui Kauppakorkeakoulun yleisellä orientaatiolla Kandidaattikeskuksen tiloissa Otakaari 1:ssä. Kaikille uusille tutkinto-opiskelijoille tarkoitetut orientaatiopäivät on täynnä asiaa ja mukavaa yhdessäoloa sekä tutustumista toisiin opiskelijoihin. Vaikka opiskelijoina väylän kautta valitut ovat jo konkareita muihin kandidaattiopintoihin valittuihin verrattuna, niin täyspäiväiseen opiskelijaelämään liittyy paljon uutta toimintaa.

Kauppakorkeakoulun tutor-opiskelijat neuvovat myös väylän kautta valittuja opiskelijakuvioissa Otaniemen kampuksella, jossa kandidaattiopinnot tehdään kokonaisuudessaan. Väylän kautta valituilla on opintorekisterissään vähintään 60 opintopistettä joten he aloittavat opintonsa toisen opiskeluvuoden kursseilla.

Ryhmäytyminen muiden tutkinto-opiskelijoiden kanssa saa vauhtia heti alkusyksyllä useissa Kauppakorkeakoulun opiskelijayhdistyksen (KY) järjestämissä tilaisuuksissa.

Kaksi tummiin pukeutunutta miestä istuu suunnittelemiensa huonekalujen keskellä
Tutkimus ja taide, Opinnot Julkaistu:

Aaltolaisten muotoilua esillä Milanon huonekalumessuilla

Opiskelijoita tutkimassa kirjaston hyllyjen sisältöä
Opinnot Julkaistu:
Two African women working on a project
Yhteistyö, Opinnot Julkaistu:

Yrittäjyyden sisällyttäminen metsä- ja maatalouskoulutukseen on ratkaisevan tärkeää Afrikalle

Apulaisprofessori Patrick Shulist kehittää yrittäjyyskoulutusta yhdessä afrikkalaisten kumppaneiden kanssa.
Opinnot Julkaistu:

Kursseja tohtoriopiskelijoille periodissa V

Periodi V alkaa 22. huhtikuuta ja päättyy 9. kesäkuuta 2024.