Vastaa kampuskyselyyn, vaikuta ja voita mahtavat lounaat!

Kerro, miten hyvin yliopistoympäristö toimii ja tukee erilaisten työtehtävien tekemistä tai opiskelua. Kyselyn lopussa voit jättää palautetta suoraan kampuskartalle, mikä alue on kampuksen helmi, missä taas kehittämisen varaa. Vastaajien kesken arvotaan lounassettejä Fat Lizard -ravintolaan. Kysely on auki 25.10.-10.11.2023.
Kampuskysely

Aalto-yliopistokiinteistöt (ACRE) mittaa jälleen vuosittaisella kyselyllä kampuksen toimivuutta ja viihtyisyyttä, eli kampuskokemusta.

Käythän kertomassa, miten hyvin yliopistoympäristö toimii ja tukee erilaisten työtehtävien tekemistä ja/tai opiskelua. Kyselyn lopussa voit jättää palautetta suoraan kampuskartalle, mikä alue on kampuksen helmi, missä taas kehittämisen varaa. Kysely on auki 25.10.-10.11.2023.

Vastaamalla voit aidosti vaikuttaa

Aiempina vuosina vastausten perusteella on muun muassa kehitetty kampuksen ulkoalueita, lisätty sähköautojen latauspisteitä ja polkupyörien säilytyspaikkoja, tehty parannuksia sisäilman laatuun, kiinnitetty huomiota työympäristöjen kalustukseen sekä pyritty monipuolistamaan kampuksen palvelutarjontaa.

Linkki henkilöstön kyselyyn: https://aaltouniversityfinlandcampus2023.leesmanindex.co.uk/phdUYLuJcFYvs3oS

Linkki opiskelijoiden kyselyyn:

Jättämällä yhteystietosi kyselyn lopuksi voit osallistua Fat Lizardin lounassettien (arvo noin 35 e) arvontaan, arvomme 20 settiä. Mikäli opiskelijoiden kyselyn kokonaisvastausprosentti ylittää 10% ja henkilöstön kyselyn ylittää 40%, arvomme lisäksi muita hyvinvointipalkintoja.

Kiitos yhteistyöstä!

Anna palautetta sivusta

Otakaari 1 kyltti Y-siipi
Kampus, Opinnot Julkaistu:

Maarintalon toiminnot siirtyvät Kandidaattikeskukseen

Maarintalo suljetaan toukokuun lopussa.
Mediterranean salad
Kampus, Opinnot, Yliopisto Julkaistu:

Vastaa ravintolakyselyyn 11. - 17.3.2024

Kyselyyn vastanneiden kesken arvotaan mm. lounaslippuja. Kyselyn toteuttaa Aalto-yliopiston ravintolatoimikunta.
Opiskelijoita pyöräilemässä kampuksella.
Kampus, Yliopisto Julkaistu:

Nyt saa äänestää! Miten käytämme 13 000 euroa opiskelijoiden hyvinvointiin?

Alkusyksystä 2023 opiskelijat saivat ideoida, miten yliopiston tulisi käyttää 13 000 euroa opiskelijoiden hyvinvoinnin parantamiseen kampuksella. Nyt on aika äänestää parasta ideaa toteutettavaksi kevään 2024 aikana.
Graphic illustration of distruptions in internet signal, electricity, water and other maintenance items
Kampus, Poikkeustilanteet, Yliopisto Julkaistu:

Sähkönjakelun keskeytys Maarintalossa 5.10.

Rakennuksessa ei saa oleskella tai työskennellä klo 17.00 - 20.00 välillä.