Uusi saunatila Laude avautuu startup-keskus A Gridiin

Otaniemen uusi yleinen sauna, Laude, avataan Aalto-yliopiston Otaniemen kampukselle. A Grid kasvuyrityskeskukseen avattava 125 m² saunatila on remontoitu kuluneen vuoden aikana ja sauna avataan keväällä 2020.
Laude sauna

Saunaa vuokrataan yksityiskäyttöön ja luvassa on myös kaikille avoimia saunavuoroja. Avoimille vuoroille pääsee saunomaan tiistaiaamupäivisin ja torstai-iltaisin. Avointen vuorojen ulkopuolella saunatilat ovat varattavissa yksityiskäyttöön. Mahdollista on varata myös viikoittainen vakiovuoro.

Odotamme innolla saavamme saunan – tai oikeastaan kaksi saunaa – A Gridiin! Sauna on upea osa suomalaista kulttuuria ja se tulee olemaan mahtava lisä A Gridin kulttuuriin ja yhteisöön”, toteaa A Grid Community Manager Leigh Ewin.

Saunan ikkunoista on näkymät Ossinlammelle ja Otaniemen viljelypalstoille. Kahdesta saunasta, pukuhuoneista, sauna-klubista ja loungesta koostuva tila on varustettu videotykillä ja AV-järjestelmillä. “Pienemmän saunan erikoisuutena on kaksipuolinen 65 tuuman TV, jolta pystyy halutessaan katsomaan lätkän MM-kisoja tai vaikka Euroviisujen finaalin sekä saunan, että Lounge-alueen puolelta”, Ravintotalot Oy:n toimitusjohtaja Matti Karvonen kertoo.

Aluetta kehitetään edelleen ja kevään aikana suunnitelmissa on saunan yhteyteen avattava terassialue paljuineen ja vilvoittelualueineen.

Laude on Aalto-yliopistokiinteistöjen kanssa yhteistyössä tehty hanke ja operaattorina saunassa toimii Ravintola Factory, joka vastaa myös startup-keskus A Gridin ravintola- ja kahvilapalveluista.

Viimeaikaisten koronavirusta koskevien tapahtumien seurauksena alkuperäistä avauspäivää, 16. maaliskuuta, on päätetty lykätä parempaan aikaan tulevaisuudessa.

Laude Sauna & Terrace
laude.fi
A Grid, Otakaari 5, 02150 Espoo

Laude avoimet vuorot:
Aamulauteet tiistaisin klo 7.30 - 10.30.
Lenkkilauteet torstaisin klo 16-19.
Avoimen vuoron hinta on 12€/hlö. Opiskelijat 10€/hlö.
Maksuvälineenä käyvät käteinen, yleisimmät maksukortit, sekä liikuntasetelit. Pyyhkeet kuuluvat hintaan. Saunajuomat on hinnoiteltu erikseen.

Lisätietoja:

Matti Karvonen, toimitusjohtaja, Ravintotalot Oy

Leigh Ewin, Community Manager, A Grid
p. 044 022 4044

Image from the conferment ceremony
Yhteistyö, Tutkimus ja taide, Yliopisto Julkaistu:
Otakaari 1 kyltti Y-siipi
Kampus, Opinnot Julkaistu:

Maarintalon toiminnot siirtyvät Kandidaattikeskukseen

Maarintalo suljetaan toukokuun lopussa.
Ihminen, joka katsoo kohti tulevaisuutta
Opinnot, Yliopisto Julkaistu:

Viisi vinkkiä, joilla voit kehittää luovuuttasi tänä keväänä ja kesänä

Aalto_University_staff_campus_bikes_2-5-2013_photo_Mikko_Raskinen
Kampus Julkaistu:

Pyörävarkaudet lisääntyneet kampuksella – muista lukita pyöräsi kunnolla

Kevään myötä pyörävarakaudet Aalto-yliopiston kampuksella ovat kasvaneet.