Uusi info-aika: Opiskele englanniksi Ranskan Rivieralla! Eurecom-info 19.1. klo 16

Aihe: EURECOM Aallon opiskelijoille
Aika: 19. tammikuu, 2023 16:00

Join Zoom Meeting:
Meeting ID: 991 1148 6698
Passcode: 720577

EURECOM on tutkimuskeskus, joka sijaitsee Sophia Antipolis -teknologiapuistossa (Ranskan Rivieralla, Nizzan ja Alppien välissä). Eurecomin kansainvälisten asioiden päällikkö Philippe Benassi yhdessä EURECOMin johtajan, professori David Gesbertin kanssa esittelevät Eurecomia yleisesti sekä heidän opintojaksot Data Science, Intelligent communication systems, Internet of Things, Embedded Systems and Digital Security.

P.s. Eikä vain korkeasti koulutettu oppilaitos, EURECOM oli ykkönen myös vuotuisessa HappyAtSchool 2021 -luokituksessa, joka palkitsee oppilaitoksia, jotka ovat parhaita paikkoja opiskelijoille!

Lisätietoa Eurecomista vaihtokohteena Destination Databasesta.
Eurecom campus

Anna palautetta sivusta

Opiskelijan opas uutinen, kuvitus
Opinnot Julkaistu:
From left to right: Lasse Kukkonen, Ida Parkkinen, Luisa Cardoso and Elias Keski-Nisula

Tutustu Uniten opiskelijaedustajiin Eliakseen, Idaan, Lasseen ja Luísaan

Unite!-yliopistoallianssilla on oma opiskelijayhdistyksensä, SURE!
Rows of doctors sitting with their doctoral hats on, photographed from behind

Valmistuneiden tohtoreiden kyselyn tulokset 2023

Valmistuneet tohtorit katsovat saaneensa valmiudet soveltaa itsenäisesti ja kriittisesti tieteellisen tutkimuksen menetelmiä ja luoda uutta tieteellistä tietoa. Lähes puolet suuntaa akateemiselle urapolulle.
Student Guide illustration, news items
Opinnot Julkaistu:

Myötätuntomentorointipilotti Aallon tohtoriopiskelijoille sai positiivista palautetta

Myötätuntoteemaista vertaismentorointia pilotoitiin syyslukukaudella 2023 Aallon tohtoriopiskelijoille. Osallistujat antoivat pilotista erittäin hyvää palautetta.