Uusi akateeminen vuosi alkaa

Taiteiden ja suunnittelun korkeakoulun lukuvuoden avajaisviikkoa vietetään 2.–6. syyskuuta. Lukuvuoden alkamista juhlistetaan kaikille yhteisessä Aalto Day One -tapahtumassa tiistaina 3. syyskuuta.
Uudet opiskelijat 2018, kuva: Mikko Raskinen / Aalto-yliopisto

Tervetuloa uudet opiskelijat! Taiteiden ja suunnittelun korkeakoulun orientaatioviikko on 2.– 6. syyskuuta, jolloin Väre-rakennuksessa ja Otaniemen kampuksella aloittaa opinnot yhteensä 198 uutta opiskelijaa.

Aalto-yliopiston henkilöstö ja opiskelijat on kutsuttu Aalto Day One -tapahtumaan juhlistamaan lukuvuoden alkamista tiistaina 3. syyskuuta. Avajaisia voi seurata myös suorana verkkolähetyksenä klo 13 alkaen tästä linkistä.

Maanantaina 2. syyskuuta ja torstaina 5. syyskuuta on luvassa kaikille opiskelijoille yhteistä ohjelmaa Otakaari 1:ssä. Muina avajaisviikon päivinä opiskelijat osallistuvat ohjelmakohtaisiin tapahtumiin eri puolilla kampusta. Uuden lukuvuoden Taiteiden ja suunnittelun korkeakoulussa aloittaa yhteensä 2 872 opiskelijaa.

Tervetuloa takaisin kampukselle

Vanhat opiskelijat toivotetaan tervetulleiksi käynnistämään uutta lukukautta Aallon oppimispalveluiden järjestämässä tapahtumassa perjantaina 6. syyskuuta. Väreen ensimmäisen kerroksen työkahvila Kukkapurossa on luvassa klo 9–15 pop-up-ohjeistusta ja palvelupisteitä ja iltapäivällä klo 12–15 musiikkia, kuppikakkuja opiskelijoille ja klo 13.30 dekaanin puhe.

Tule mukaan, tapaa muita opiskelijoita, verkostoidu ja tutustu opiskelijoiden uusiin kotipesiin!

Hyvää uutta lukuvuotta!

Palkinnot ja tunnustukset, Kampus, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Tule mukaan ensimmäiseen Aallon avoimen tieteen palkintotapahtumaan

Silmälasipäinen mies katsoo kameraan, taustalla kesäinen luonto
Tutkimus ja taide, Yliopisto Julkaistu:

Image from the conferment ceremony
Yhteistyö, Tutkimus ja taide, Yliopisto Julkaistu:
Otakaari 1 kyltti Y-siipi
Kampus, Opinnot Julkaistu:

Maarintalon toiminnot siirtyvät Kandidaattikeskukseen

Maarintalo suljetaan toukokuun lopussa.