Uuden rehtorin haku käynnistyy

Aalto-yliopiston hallitus päätti kokouksessaan 28.3.2017 käynnistää rehtorin rekrytointiprosessin.

Rekrytointi käynnistyy huhtikuussa avoimella haulla. Sen lisäksi yhteistyökumppanina toimii korkeakoulusektorin johtava kansainvälinen rekrytoinnin asiantuntija Perret Laver.

Rekrytointia valmistelemaan nimetään hakukomitea, jota johtavat hallituksen puheenjohtaja Anne Brunila ja varapuheenjohtaja Mikko Kosonen. Rekrytointiprosessista informoidaan tarkemmin huhtikuussa.

Hallitus vahvisti kokouksessaan myös rehtorin eronpyynnön hänen siirtyessään Ruotsin kuninkaallisen insinööritieteiden akatemian (IVA) toimitusjohtajaksi. Tuula Teeri jättää rehtorin tehtävän 31.10.2017. Aalto-yliopiston johtosäännön mukaisesti rehtorin tehtäviä hoitaa siirtymäkauden ajan provosti Ilkka Niemelä.

Lisätietoja:

Anne Brunila
Aalto-yliopiston hallituksen puheenjohtaja
puh. 0400 813 952

URL kopioitu

Students working in team. Text Unite! Seed Fund Ideathon - Transforming ideas into impactful projects.
Yhteistyö, Opinnot Julkaistu:
Kolme iloista opiskelijaa istuu portailla ja yksi opiskelija näyttää läppäriltään jotain muille.
Yliopisto Julkaistu:

Muuttuva työ ohjaa organisaatioita panostamaan jatkuvaan oppimiseen ja kestävyysajatteluun

Minkälaisia haasteita työn muutos aiheuttaa yksilöille ja organisaatioille? Miten varmistaa, että yksilöt jaksavat työelämässä muutoksen keskellä ja miten hallita muutosta niin, että se tapahtuu kestävästi?

Teksti pohjautuu Aalto-yliopiston lehtorin ja Future of Work -tutkimusohjelman johtajan Hertta Vuorenmaan asiantuntijapuheenvuoroon, joka kuultiin FITechin Muuttuva työ, muuttuvat osaamistarpeet -webinaarissa 5.9.2024.
Lähikuva patterista, jossa teksti: Battery must be Recycled or Disposed of properly.
Mediatiedotteet Julkaistu:

BATCircle2.0:n menestys vahvistaa Suomen asemaa litiumioniakkujen toimitusketjun huipulla

Aalto-yliopiston johtaman tutkijoiden ja teollisuuden yhteistyön tuloksena syntyi vaikuttavia tutkimustuloksia.
Acris service break and new features text and red background.

Huoltokatko ACRIS-tutkimustietojärjestelmässä 30.9.2024

Huoltokatko ACRIS-tutkimustietojärjestelmässä 30.9.2024 klo 10-16.