Tuudittava patja hurmasi Slushissa

Aalto-yliopiston ständillä esitellään yli 40 startuppia.
Tuudittavan patjan lisäksi Aallon ständillä yleisöä houkutteli muun muassa Arvi-robotti.

Loppuunmyydyn Slushin 15 000 vierasta täyttivät Messukeskuksen keskiviikkona, ja ensimmäistä kertaa partnerina tapahtumaan osallistuneen Aallon ständillä riittikin tungosta. Erityisen paljon kiinnostusta herättivät yliopistosta ponnistaneet startupit. Esittäytymässä olivat muun muassa tuudittavaa vauvanpatjaa valmistava Familings ja kaverien väliseen kulunjakoon ja velkojen hallintaan mobiilisovelluksen kehittänyt Scrooge.

Ständillä esittäytyvät myös Aallon monet yrittäjyystoimijat, kuten Aalto Ventures Program.

Aalto-yliopiston ympärille syntyneestä innovaatioekosysteemistä ponnistaa vuosittain 70–100 uutta yritystä. Tänään torstaina Aallon ständillä ovat mukana esimerkiksi uudenlainen muodin markkinapaikka Stylewhile, digitaalisten ratkaisujen pelillistämiseen erikoistunut Richen sekä mikrosatelliittipalvelua tuottava, tutkimusprojektista alkunsa saanut ICEYE.

Lue myös: Yrittäjyystoimijat Aallossa

Ihminen, joka katsoo kohti tulevaisuutta
Opinnot, Yliopisto Julkaistu:

Viisi vinkkiä, joilla voit kehittää luovuuttasi tänä keväänä ja kesänä

Shankar Deka on sähkötekniikan ja automaation laitoksen apulaisprofessori.

Robotiikka tarvitsee turvallisia käyttäytymismalleja

Kampus, Yhteistyö, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Avoimen tieteen ja tutkimuksen kesäpäivät 2024 järjestetään Aalto-yliopistossa

Kaksi tummiin pukeutunutta miestä istuu suunnittelemiensa huonekalujen keskellä
Tutkimus ja taide, Opinnot Julkaistu:

Aaltolaisten muotoilua esillä Milanon huonekalumessuilla