Tuotantotalouden laitoksen kirjasto ja Sähkötekniikan korkeakoulun kirjasto yhdistyivät

Palvelupiste sijaitsee TUAS-talossa

Kirjaston palvelut ovat yhteneväiset muiden kampuskirjastojen kanssa. Asiakaspalveluaika on ma-pe 12-15. Kirjaston tilat ovat käytettävissä lukukausien aikana ma-to 8-19.45 ja pe 8-17.45 sekä lukukausien ulkopuolella ma-pe 8-15.45. Henkilökunnalla jatkuu kulkukorttioikeus kirjastoon. Kirjaston henkilökunnan tavoittaa parhaiten käyttämällä yhteistä sähköpostiosoitetta tuta-library(at)aalto.fi.

Artikkelikopiot ja muun aineiston saa vaivattomasti käyttämällä Aalto-suorapalvelua https://web.lib.aalto.fi/fi/forms/aalto_suora_fin/

Kirjaston henkilökunta esittelee mielellään kirjaston tarjoamia palveluja.

Aalto_University_staff_campus_bikes_2-5-2013_photo_Mikko_Raskinen
Kampus Julkaistu:

Pyörävarkaudet lisääntyneet kampuksella – muista lukita pyöräsi kunnolla

Kevään myötä pyörävarakaudet Aalto-yliopiston kampuksella ovat kasvaneet.
Kampus, Yhteistyö, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Avoimen tieteen ja tutkimuksen kesäpäivät 2024 järjestetään Aalto-yliopistossa

White Aalto logo with exclamation mark standing in the middle of Otaniemi campus in the summertime
Kampus, Yliopisto Julkaistu:

Aalto-korkeakoulusäätiö laskee liikkeeseen kaksi joukkovelkakirjalainaa yhteismäärältään 150 miljoonaa euroa

Joukkovelkakirjalainoista saatavat varat käytetään pääasiassa kiinteistöinvestointien rahoittamiseksi otettujen lainojen jälleenrahoitukseen sekä lisäksi yleisiin tarpeisiin.
Photo collage of some of the actions funded by the Sustainability Action Booster grant
Kampus, Yliopisto Julkaistu:

Aalto-yliopisto rahoittaa opiskelijoiden kestävyystoimia kymmenillä tuhansilla vuodessa - "Tällaista emme ole nähneet muualla"

Aalto-yliopiston Sustainability Action Booster on apuraha, joka tukee opiskelijoiden ideoimia kestävän kehityksen projekteja kampuksella ja sen ulkopuolella.