Toimipisteet kiinni 31.10

Kirjaston toimipisteet kiinni lauantaina 31.10.

Arabian kampuskirjasto ja Oppimiskeskus beta eivät ole auki Pyhäinpäivänä 31.10.

Charlotte Henriksson, Kauppiksen opiskelija
Opinnot Julkaistu:

Alppihiihdossa tarvitaan lihasvoimaa, nopeutta, kestävyyttä ja henkistä kanttia

Alppihiihtäjä Charlotte Henriksson opiskelee ensimmäistä vuottaan Kauppakorkeakoulussa.
From left to right: Lasse Kukkonen, Ida Parkkinen, Luisa Cardoso and Elias Keski-Nisula
Opinnot Julkaistu:

Tutustu Uniten opiskelijaedustajiin Eliakseen, Idaan, Lasseen ja Luísaan

Unite!-yliopistoallianssilla on oma opiskelijayhdistyksensä, SURE!
Pöydällä kipsimallin tekovälineitä
Mediatiedotteet, Tutkimus ja taide, Opinnot Julkaistu:

Käsikirja johdattaa keramiikan maailmaan

Keramiikan käsikirja johdattaa lukijan kaikkiin saven kanssa työskentelyyn liittyviin aiheisiin tekstien, kuvien, kuvituksien, animaatioiden ja videoiden avulla.
Räätälöity opiskelijaprojekti Hiltille, projektiryhmä päätöstapaamisessa
Yhteistyö, Opinnot Julkaistu:

Opiskelijat auttoivat Hiltiä ymmärtämään sen asiakkaiden taloudellista päätöksentekoa

Hilti (Suomi) Oy ja Kauppakorkeakoulu yhdistivät voimansa selvittääkseen Hiltin työkalupalvelun taloudellisia vaikutuksia sekä kehittääkseen palvelun myyntiprosessia asiakasyritysten talousjohdon kanssa.