Tervetuloa fuksit 2015

Taas on se aika vuodesta kun uudet opiskelijat valtaavat kampuksen.

Perustieteiden korkeakoulun fuksien orientaatioviikko alkoi perinteisellä ilmoittautumisella ja aamiaisella TUAS-talolla. Jännityksen tunsi ilmassa ja innostunut puheensorina valtasi aulan, kun lähes 300 uutta opiskelijaa ilmottautui.

Isot valmiina opastamaan uusia opiskelijoita.  Teknologföreningenin tuutorit auttavat ruotsinkielisten opiskeluiden kiemuroissa.

Ilmoittautumisen ja aamiaisen aikana vaihdettiin kesäkuulumisia ja tavattiin uusia opiskelukavereita.

TUAS-talo kuhisi uusia, sekä vähän vanhempia, opiskelijoita.

Informaatioverkostojen killan, Athenen, fuksit ja isot ovat valmiina syksyn koitoksiin.

Kaksi tummiin pukeutunutta miestä istuu suunnittelemiensa huonekalujen keskellä
Tutkimus ja taide, Opinnot Julkaistu:

Aaltolaisten muotoilua esillä Milanon huonekalumessuilla

Opiskelijoita tutkimassa kirjaston hyllyjen sisältöä
Opinnot Julkaistu:
Two African women working on a project
Yhteistyö, Opinnot Julkaistu:

Yrittäjyyden sisällyttäminen metsä- ja maatalouskoulutukseen on ratkaisevan tärkeää Afrikalle

Apulaisprofessori Patrick Shulist kehittää yrittäjyyskoulutusta yhdessä afrikkalaisten kumppaneiden kanssa.
Opinnot Julkaistu:

Kursseja tohtoriopiskelijoille periodissa V

Periodi V alkaa 22. huhtikuuta ja päättyy 9. kesäkuuta 2024.