Tekniikan korkeakoulujen tohtoripromootio siirtyy

Aalto-yliopiston tekniikan korkeakoulujen tohtoripromootio siirtyy tältä kesältä koronapandemian takia. Uudesta ajankohdasta kerrotaan lähiaikana.
Act_conferment_18_1
Aalto-yliopisto / Matti Rajala

Aalto-yliopisto on päättänyt siirtää perjantaille 12. kesäkuuta 2020 suunnitellun tekniikan korkeakoulujen juhlallisen promootion koronavirusepidemian vuoksi.

Promootiolle päätetään uusi ajankohta mahdollisimman pian, ja päivämäärä julkistetaan lähiaikoina. Seuraa tiedotusta promootion verkkosivuilla.

Mikkelin IB-ohjelma 35 vuotta
Yliopisto Julkaistu:

Silmälasipäinen mies katsoo kameraan, taustalla kesäinen luonto
Tutkimus ja taide, Yliopisto Julkaistu:

Image from the conferment ceremony
Yhteistyö, Tutkimus ja taide, Yliopisto Julkaistu:
Otakaari 1 kyltti Y-siipi
Kampus, Opinnot Julkaistu:

Maarintalon toiminnot siirtyvät Kandidaattikeskukseen

Maarintalo suljetaan toukokuun lopussa.