Sustainability in Teaching -sivu auki Aalto-yliopiston opettajille

Sustainability in Teaching on Aalto-yliopiston opettajille tarkoitettu sivu. Sivulta löydät vinkkejä, työkaluja ja hyviä käytänteitä kestävyyden integrointiin liittyen.
A board with post its on it.

Sustainability in Teaching -sivu on kerää yhteen työkaluja, vinkkejä ja hyviä käytänteitä kestävyyden integroinnista opetukseen. Sivu on luotu yhteistyössä Sustainability in Teaching -yliopistopedagogisen kurssin suorittaneiden Aallon opettajien kanssa ja sitä kehitetään jatkuvasti.

Oletko löytänyt hyviä käytänteitä kestävyyden integrointiin omassa opetuksessasi? Haluatko jakaa kokemuksiasi Aalto-yhteisön sisällä? Ole meihin yhteydessä!

White Aalto logo with exclamation mark standing in the middle of Otaniemi campus in the summertime
Kampus, Yliopisto Julkaistu:

Aalto-korkeakoulusäätiö laskee liikkeeseen kaksi joukkovelkakirjalainaa yhteismäärältään 150 miljoonaa euroa

Joukkovelkakirjalainoista saatavat varat käytetään pääasiassa kiinteistöinvestointien rahoittamiseksi otettujen lainojen jälleenrahoitukseen sekä lisäksi yleisiin tarpeisiin.
Photo collage of some of the actions funded by the Sustainability Action Booster grant
Kampus, Yliopisto Julkaistu:

Aalto-yliopisto rahoittaa opiskelijoiden kestävyystoimia kymmenillä tuhansilla vuodessa - "Tällaista emme ole nähneet muualla"

Aalto-yliopiston Sustainability Action Booster on apuraha, joka tukee opiskelijoiden ideoimia kestävän kehityksen projekteja kampuksella ja sen ulkopuolella.
Potrettikuva Suzanne Innes-Stubbista, hän hymyilee ja katsoo kohti kameraa
Nimitykset, Yliopisto Julkaistu:

Suzanne Innes-Stubb nimitetty johtavaksi työelämäasiantuntijaksi Aalto-yliopiston kauppakorkeakouluun

Yritysjuridiikan asiantuntija Innes-Stubb vahvistaa Kauppakorkeakoulun osaamista vastuullisessa yritystoiminnassa. Hän aloittaa tehtävässä syyskuun alussa.
Nanoselluloosaa
Yhteistyö, Tutkimus ja taide Julkaistu: