Suomen Tieyhdistys palkitsi professori Leena Korkiala-Tantun hopeisella ansiomerkillä

Aalto-yliopiston osa-aikaisena työelämäprofessorina työskentelevä INFRA ry:n johtava asiantuntija Nina Raitanen palkittiin kultaisella ansiomerkillä.
Professori Leena Korkiala-Tanttu

Suomen Tieyhdistys palkitsi 7.6.2022 vuosikokouksen yhteydessä yhteensä 17 ansioitunutta tie- ja liikennealan henkilöä. Aalto-yliopiston geotekniikan professori Leena Korkiala-Tantulle myönnettiin hopeinen ansiomerkki kultalehvin, joka edellyttää merkittäviä ja pitkäaikaisia ansioita tieliikennealalla.

Yhdistyksen kultainen ansiomerkki myönnettiin INFRA ry:n johtavalle asiantuntijalle Nina Raitaselle, joka työskentelee myös osa-aikaisena työelämäprofessorina Aalto-yliopistossa.

Ansiomerkit palkituille luovuttivat Suomen Tieyhdistyksen toimitusjohtaja Simo Takalammi ja hallituksen puheenjohtaja Juha Ojala.

– Palkitut henkilöt tekevät pitkäjänteistä työtä tie- ja liikennealan eteen. Ansioituneet ovat omalla työllään onnistuneet edistämään tieinfran ja liikenteen asiaa yhteiskunnassa ja osallistuneet aktiivisesti ja rakentavasti alalla käytävään keskusteluun, kertoo Suomen Tieyhdistys ry:n toimitusjohtaja Simo Takalammi.

Lisätietoja sivulla: https://www.tieyhdistys.fi/uutiset/suomen-tieyhdistys-palkitsi-ansioituneita-tie-ja-liikennealan-henkiloita-ansiomerkein/

Tieliikennelaitos palkitsi
Kuvassa vasemmalta Mika Rahja, Mari Ahonen, Ilkka Puustinen, Sabina Lindström, Nina Raitanen, Virpi Anttila, Marko Kelkka. Kuva: Tieliikennelaitos

Yhdistyksen kultainen ansiomerkki edellyttää erityisiä henkilökohtaisia ansioita, joilla henkilö on edesauttanut tieliikenteen asemaa Suomessa tai kansainvälisesti.

Henri Hentilä, Henrik Kahanpää & Alec Wright.
Palkinnot ja tunnustukset, Opinnot Julkaistu:

Mikä on parasta tohtoriopinnoissa? Palkitut sähkötekniikan tohtorit kertovat

Elli Leppänen, Henri Hentilä, Henrik Kahanpää ja Alec Wright palkittiin erinomaisista väitöskirjoista.
Kaksi mieshenkilöä juhlapuvuissa kiltalippujen edessä
Palkinnot ja tunnustukset, Yliopisto Julkaistu:

68 tohtoria ja viisi kunniatohtoria – katso kuvat tekniikan alan tohtoripromootiosta

Vuoden 2024 tekniikan alan juhlallinen tohtoripromootio järjestettiin pe 14.6. Dipolissa.
Tiny plant with text aside Unite! Seed Fund 2024
Palkinnot ja tunnustukset, Yhteistyö Julkaistu:

Unite! Seed Fund 2024: Aalto mukana 13 rahoitusta saaneessa hakemuksessa

Unite! Seed Fund -rahaston tavoitteena on kannustaa ja tukea opettajien, tutkijoiden ja opiskelijoiden yhteistyöhankkeita.
Kunniatohtori Ashok Kumar
Palkinnot ja tunnustukset, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Aalto-yliopiston uusi tekniikan kunniatohtori Ashok Kumar on biotekniikan uranuurtaja

Professori Askhok Kumar on maailmanlaajuisesti palkittu biotekniikan tutkija ja uranuurtaja.