Suomen suurin ICT-alan rekrytointitapahtuma TalentIT 2018 täyttää Otahallin 1.11.

Aalto-yliopiston järjestämä rekrytointitapahtuma TalentIT 2018 on kasvanut monipuoliseksi rekrytointitapahtumaksi, jossa tuodaan esiin uusia tapoja rekrytoida osaajia. Messut kokoavat yhteen isojen konsernien lisäksi paljon pk-yrityksiä, erityisesti kotimaisia kasvu- ja vientiyrityksiä, mukana tänä vuonna onkin lähes 130 näytteilleasettajaa.
TalentIT2018 Otahalli

Aika: torstai 1. marraskuuta 2018 klo 11.00–17.00
Paikka: Otahalli, Otaranta 6, Espoo

Aalto-yliopiston järjestämä ICT-rekrytointitapahtuma TalentIT 2018 tuo tänä vuonna esiin uusia tapoja rekrytoida osaajia. Messut ovat suuremmat kuin koskaan: loppuunmyytyyn Otahalliin tulee lähes 130 näytteilleasettajaa. Messut kokoavat yhteen isojen konsernien lisäksi paljon pk-yrityksiä, erityisesti kotimaisia kasvu- ja vientiyrityksiä.

Yhteiskunnan digitalisaatio lisää korkeakoulutettujen ICT-moniosaajien tarvetta. Myötätuulessa olevat teknologiat, kuten tekoäly ja teollinen internet, ovat yhä useamman yrityksen ja organisaation strategiassa. Rekrytointimessujen ständeillä ja työpaikkailmoituksissa haetaan nyt osaajia, jotka pystyvät soveltamaan uusia teknologioita osana laajempia kokonaisuuksia.

Aalto-yliopiston ylioppilaskunta (AYY) TalentX-alueella opiskelijat pääsevät testaamaan osaamistaan ja ratkomaan käytännönläheisiä työelämään liittyviä tehtäviä näytteilleasettajien toimintapisteillä. Pisteet toimivat samalla väylänä varsinaiseen työhaastatteluun.

Tervetuloa TalentIT 2018 -messuille! Vapaa pääsy.

Tapahtuman järjestää: Kumppanuudet ja yritysyhteistyö -yksikkö / Ura- ja rekrytointipalvelut

Seuraa meitä

TalentIT 2018 rekrytointimessut