Stipendejä haettavana opiskeluun, tutkimukseen, naisten tekniikan opintoja edistäviin hankkeisiin sekä Yhdysvaltoihin suuntautuvaan opintomatkaan

Sähkötekniikan korkeakoulu julistaa haettavaksi Yhdistetyn opiskelijarahaston, Kansallis-Osake-Pankin rahaston, Marja-Terttu Tanttisen rahaston, Strömbergin rahaston, Julius Tallbergin rahaston sekä Ernst Wirtzenin rahaston stipendit. Stipendejä voi hakea 1.–30.9.2022.

Sapce Lab, image: Mikko Raskinen/Aalto University

Sähkötekniikan korkeakoulun oppimispalvelut julistaa haettavaksi seuraavat stipendit:

Kansallis-Osake-Pankin rahaston stipendit

Sähkötekniikan korkeakoulun oppimispalvelut julistaa haettavaksi seuraavat stipendit:

Kansallis-Osake-Pankin rahaston tuotosta kolme 1000 euron stipendiä Aalto-yliopiston tekniikan alan opettajille tai aktiivisesti opetukseen osallistuville jatko-opiskelijoille. Hakemukseen pyydetään liitteeksi tutkimussuunnitelma, julkaisuluettelo tai väitöskirjaan tulevien julkaisujen julkaisusuunnitelma, lyhyt kuvaus opetusaktiviteeteista ja opintosuoritusote (jatko-opiskelijoilta).

Hakuaika 1.9. – 30.9.2022

Stipendejä haetaan sähköisellä lomakkeella https://link.webropolsurveys.com/S/A96CBCC2006440DB  viimeistään 30.9.2022 klo 23.59. Myöhässä saapuneita hakemuksia ei huomioida.

Liitteet tulisi olla pdf-muodossa ja nimetty:

• Sukunimi_Etunimi_tutkimussuunnitelma.pdf
  • Sukunimi_Etunimi_julkaisuluettelo.pdf
  • Sukunimi_Etunimi_opetusaktiviteetit
  • Sukunimi_Etunimi_opintosuoritusote.pdf

Yhdistetyn opiskelijarahaston stipendit

Yhdistetyn opiskelijarahaston tuotosta kaksi 1000 euron stipendiä opinnoissaan hyvin menestyneille ylempää perustutkintoa suorittaville tekniikan alan opiskelijoille, jotka ovat suorittaneet myös tekniikan kandidaatin tutkinnon Aalto-yliopistossa. Hakemukseen pyydetään liitteeksi virallinen opintosuoritusote.

Hakuaika 1.9. – 30.9.2022

Stipendiä haetaan sähköisellä lomakkeella osoitteessa https://link.webropolsurveys.com/S/A96CBCC2006440DB30.9.2022 klo 23.59 mennessä. Myöhässä saapuneita hakemuksia ei huomioida.

Opintosuoritusote tulee olla pdf-muodossa ja se nimetään:

Sukunimi_Etunimi_opintosuoritusote.pdf

Strömbergin rahaston stipendi

Oy Strömberg Ab:n rahaston tuotosta yksi 1000 euron stipendi Aalto-yliopiston sähkötekniikkaan liittyvän tutkimustyön avustamiseksi. Hakemukseen pyydetään liitteeksi tutkimussuunnitelma ja hakijan julkaisuluettelo.

Hakuaika 1.9. – 30.9.2022

Liitteet tulisi olla pdf-muodossa ja nimetty:

• Sukunimi_Etunimi_tutkimussuunnitelma.pdf
  • Sukunimi_Etunimi_julkaisuluettelo.pdf

Julius Tallbergin rahaston stipendit

Julius Tallbergin rahaston tuotosta neljä 1000 euron stipendiä opinnoissaan hyvin menestyneille ylempää perustutkintoa suorittaville tekniikan alan opiskelijoille, jotka ovat suorittaneet myös tekniikan kandidaatin tutkinnon Aalto-yliopistossa. Hakemukseen pyydetään liitteeksi virallinen opintosuoritusote.

Hakuaika 1.9. – 30.9.2022

Stipendejä haetaan sähköisellä lomakkeella osoitteessa https://link.webropolsurveys.com/S/A96CBCC2006440DB  30.9.2022 klo 23.59 mennessä. Myöhässä saapuneita hakemuksia ei huomioida.

Opintosuoritusote tulee olla pdf-muodossa ja se nimetään:

Sukunimi_Etunimi_opintosuoritusote.pdf

Marja-Terttu Tanttisen rahaston stipendit

Marja-Terttu Tanttisen rahastosta kaksi 1000 euron stipendiä. Stipendejä voivat hakea yksityishenkilöt, työryhmät ja yhteisöt.

Stipendit myönnetään hankkeisiin, jotka edistävät naisten opintoja tai naisten hakeutumista tekniikan opintoihin.

Hakuaika 1.9. – 30.9.2022

Stipendihakemuksen perustelut kirjataan lisätietoihin. Stipendihakemus tulee jättääviimeistään 30.9.2022 klo 23.59. Myöhässä saapuneita hakemuksia ei huomioida.

Ernst Wirtzenin rahaston stipendit

Ernst Wirtzenin rahaston tuotosta kaksi 4000 euron stipendiä Aalto-yliopiston tekniikan alan opiskelijalle tai jatko-opiskelijalle Yhdysvaltoihin tehtävää noin vuoden kestävää opintomatkaa varten. Hakemukseen pyydetään liitteiksi kohdeyliopiston tai tutkimuslaitoksen hyväksymisilmoitus, tutkimus- tai matkasuunnitelma sekä mahdollisen ohjaajan lausunto.

Hakuaika 1.9.–30.9. 2022

Stipendejä haetaan sähköisellä lomakkeella https://link.webropolsurveys.com/S/A96CBCC2006440DB viimeistään 30.9.2022 klo 23.59. Myöhässä saapuneita hakemuksia ei huomioida.

Liitteet tulisi olla pdf-muodossa ja nimetty

• Sukunimi_Etunimi_hyvaksymisilmoitus.pdf
  • Sukunimi_Etunimi_suunnitelma.pdf
  • Sukunimi_Etunimi_lausunto.pdf

Hakukuulutus Intossa

Shankar Deka on sähkötekniikan ja automaation laitoksen apulaisprofessori.

Robotiikka tarvitsee turvallisia käyttäytymismalleja

Kampus, Yhteistyö, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Avoimen tieteen ja tutkimuksen kesäpäivät 2024 järjestetään Aalto-yliopistossa

Kaksi tummiin pukeutunutta miestä istuu suunnittelemiensa huonekalujen keskellä
Tutkimus ja taide, Opinnot Julkaistu:

Aaltolaisten muotoilua esillä Milanon huonekalumessuilla

Front and back covers of book called Unfolding Public Art. Text in red, book covers in sand colour.
Palkinnot ja tunnustukset, Tutkimus ja taide, Yliopisto Julkaistu: