Sähkönjakelun keskeytys Maarintalossa 5.10.

Maarintalossa (Sähkömiehentie 5) on sähkönjakelun keskeytys 5.10.2023 klo 17.00 - 20.00 välillä.
Graphic illustration of distruptions in internet signal, electricity, water and other maintenance items

Sähköverkkoyhtiö Caruna tiedottaa sähkönjakelun keskeytyksestä eli suunnitellusta sähkökatkosta Maarintalossa (Sähkömiehentie 5) torstaina 5.10.2023 klo 17.00 - 20.00. Rakennuksessa ei saa oleskella tai työskennellä katkon aikana.

Muita itseopiskelutiloja Otaniemen kampuksella löydät Opiskelijoiden itseopiskelutilat -sivulta.

Anna palautetta sivusta

Aalto Space mockup ravintolatarjonnasta
Kampus, Yliopisto Julkaistu:

Ravintolapalvelut Aalto Spaceen - testaa ja voita!

Testaa, löydätkö kampuksen ravintolat Aalto Space -sovelluksesta ja voita kesäisiä palkintoja.
Tulevaisuuden uran pohtimisessa käytetään luovuutta.
Opinnot Julkaistu:

Uramuotoilukurssilla pysähdytään oppimaan itsestä ja pohtimaan tulevaisuutta

Career Design Lab tukee opiskelijoiden siirtymää työelämään. Avain kestävään tulevaisuuden työhön on ennakkoluuloton ja luova tapa muotoilla uraa.
Poikkeustilanne-kuvitus
Kampus, Poikkeustilanteet, Yliopisto Julkaistu:

Kesä tuo muutoksia Aalto-yliopiston metroasemalle

Aalto-yliopiston metroaseman muutostyöt sulkevat sisäänkäyntejä kesällä 2024.
Piano Top Loungessa
Kampus, Yhteistyö, Opinnot, Yliopisto Julkaistu:

Opiskelijat päättivät: kaksi yhteiskäyttöistä pianoa saapui kampukselle

Aalto-yliopiston opiskelijoiden osallistavan budjetoinnin projektin voittajaksi nousi yhteiskäyttöinen piano.