Sähköautojen lataamisen hinnat muuttuvat Otaniemen kampuksella ja Aalto Töölössä

Sähköautojen lataamisen hinnoittelua kampuksella tarkistetaan 14.7.2022 alkaen. Sähköenergian hinnan yleinen nousu vaikuttaa myös lataushintoihin.
Sähköauto Zoe
Kuva: Milla Uusitalo / ACRE

Heinäkuun puolivälistä alkaen lataushinta on 0,20 e/kWh. Sähköautojen latauspisteitä on kampuksella tällä hetkellä Harald Herlin –oppimiskeskuksen pysäköintipaikalla, Dipolin pysäköintipaikalla, Maarintie 8:n takana, Fat Lizardin edessä sekä A Blocin pysäköintipaikalla. Lisäksi 2 latauspistettä löytyy Aalto Töölöstä.

Pysäköintirajoitus sähköauton latauspaikoilla on tällä hetkellä 3h. Pysäköithän vain latauksen ajaksi.

Latauspisteitä tullaan kampuksen alueella vastedes lisäämään vuosittain. Osoitteeseen [email protected] voi lähettää kehitysideoita koskien kampuksen tulevaa ja nykyistä latausinfraa. Kiitos jo kaikille tähän mennessä palautetta antaneille!

Lisätietoja latureista ja latauksen käytännön asioista antaa Plugit, [email protected]

Kampuksen pysäköintiasioissa lisätietoja saa Aalto-yliopistokiinteistöiltä, [email protected]

Aalto-yliopisto / Unto Rautio

Kampuskartat, osoitteet ja aukioloajat Otaniemen kampuksella

Sivulta löydät myös ravintolat, Aalto Space -mobiilisovelluksen, kulkuluvat, kartat ja avaimet - kaikki käytännön tiedot koottuna! Tutustu myös virtuaalikierrokseen.

Kampus

Palkinnot ja tunnustukset, Kampus, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Tule mukaan ensimmäiseen Aallon avoimen tieteen palkintotapahtumaan

Image from the conferment ceremony
Yhteistyö, Tutkimus ja taide, Yliopisto Julkaistu:
Otakaari 1 kyltti Y-siipi
Kampus, Opinnot Julkaistu:

Maarintalon toiminnot siirtyvät Kandidaattikeskukseen

Maarintalo suljetaan toukokuun lopussa.
Ihminen, joka katsoo kohti tulevaisuutta
Opinnot, Yliopisto Julkaistu:

Viisi vinkkiä, joilla voit kehittää luovuuttasi tänä keväänä ja kesänä