Rakennustekniikan laitoksen diplomitöiden esittelytilaisuudet 2020

Rakennustekniikan laitoksen maisteriohjelmien Building Technology ja Geoengineering diplomitöiden esittelytilaisuudet vuonna 2020
Aalto University_photo Tuomas Uusheimo

Master’s Programme in Building Technology

Diplomityöseminaaripäivät ovat

• Tiistai 11. helmikuuta 2020 kello 13-15, R266 ja R9
  • Maanantai 4 toukokuuta 2020  kello 9-12
  • Maanantai 15 kesäkuuta 2020 kello 9-12

Esittelyt kestävävät á 15 minuuttia ja lisäksi 5 minuuttia on varattu kysymyksille.

Maisteriohjelman johtaja: Apulaisprofessori Antti Peltokorpi

Lisätietoja esittelytilaisuuden järjestelyistä antaa Rakennustekniikan laitoksen sihteeri Elsa Nissinen-Narbro

Maisteriohjelma Geoengineering diplomitöiden esittelytilaisuudet: Geocorners  ​

Aika                                                   Kypsyysnäyte         Geocorner            Paikka

Maanantai 17.2.2020                     8.30–10.30            11.00-13.00         R9
Tiistai 21.4.2020                            10.00-12.00           14.00-16.00         R9
Tiistai 12.5.2020                            10.00-12.00           14.00-16.00         K1
Maanantai 8.6.2020                      9.00-11.00             12.00-14.00         K1

Maisteriohjelman johtaja: AssistantProfessor Wojciech Sołowski

Lisätietoja Geocorner -tilaisuuksien järjestelyistä antaa  Juha Antikainen

URL kopioitu

Students working in team. Text Unite! Seed Fund Ideathon - Transforming ideas into impactful projects.
Yhteistyö, Opinnot Julkaistu:
Vasemmalta Taras Redchuk, Chris Hayes, Aakeel Wagay, Ada Pajari, Dan Noel, Eveliny Nery ja Jarno Mäkelä. Kaikki kuvat: Mikko Raskinen.
Nimitykset Julkaistu:

Aaltoon saapui täydessä vauhdissa kokonainen ryhmä tutkimaan ääriolosuhteissa viihtyviä bakteereja

Jarno Mäkelä aloitti biofysiikan apulaisprofessorina Aallon neurotieteen ja lääketieteellisen teknologian laitoksella syyskuun alussa. Samalla ovenavauksella Aaltoon siirtyivät hänen kanssaan tutkija Taras Redchuk, tutkijatohtorit Dan Noel ja Eveliny Nery, väitöskirjatutkijat Ada Pajari ja Aakeel Wagay, tutkimusassistentti Chris Hayes, sekä liuta laitteistoja, Suomen Akatemian myöntämä akatemiatutkijan rahoitus sekä Euroopan tutkimusneuvoston myöntämä ERC starting grant.
Eloi Moliner IWAENC-tapahtumassa.
Palkinnot ja tunnustukset Julkaistu:

Parhaan opiskelija-artikkelin palkinto jälleen Eloi Molinerille

Palkinnon voittanut artikkeli ratkaisee, miten puheäänitteestä poistetaan huonekaiku ohjaamattoman koneoppimisen avulla.
kuva Simo Routarinteestä värikkäällä taustalla
Opinnot, Yliopisto Julkaistu:

Arvostava kohtaaminen – tule mukaan vuorovaikutteiseen ryhmävalmennukseen

Kaikille aaltolaisille avoin, täysin uudenlainen valmennus käynnistyy 7.10. Osallistujana saat työkaluja arvostavaan ja rakentavaan kohtaamiseen niin työssäsi kuin opiskelussasi.