Professori Lauri Rautkari on nimitetty Bio2:n varalaitosjohtajaksi

Kemian tekniikan korkeakoulun Biotuotteiden ja biotekniikan laitoksen varalaitosjohtajaksi on nimitetty professori Lauri Rautkari 1.8.2023 lähtien.
Prof Rautkari

Rautkarin edeltäjä professori Alexander Frey jatkaa uraansa kotimaassaan Aalto-yliopiston ulkopuolella. Laitoksen toisena varalaitosjohtajana jatkaa edelleen professori Markus Linder.

Min-Kyu Paek
Nimitykset Julkaistu:

Min-Kyu Paek on nimitetty määräaikaiseen apulaisprofessorin tehtävään Kemian tekniikan ja metallurgian laitokselle.
Students sitting together on stairs.
Yhteistyö, Opinnot Julkaistu:

Teamwork First-Aid Kit tukee projektikurssien opiskelijoita

Camilla Hollanti, photo: Lasse Lecklin.
Palkinnot ja tunnustukset Julkaistu:

Camilla Hollanti Suomalaisen Tiedeakatemian uudeksi jäseneksi

Camilla Hollanti johtaa merkittävää algebran ja lukuteorian sovellusten tutkimusryhmää. Hänen tutkimustensa punaisena lankana on soveltaa viestintäsovelluksissa vastaan tulleiden ongelmien käsittelyssä algebran ja lukuteorian tarjoamia menetelmiä. Tutkimusten sovelluskohteena on esimerkiksi turvallinen langaton viestintä ja hajautettu laskenta.
Kuvassa Tuli ja Savu -runouslehden ilmettä
Palkinnot ja tunnustukset Julkaistu:

Vuoden Huiput-palkintoja visuaalisen viestinnän muotoilijoille