Professori Kristiina Mäkelä opetuksesta ja oppimisesta vastaavaksi varadekaaniksi

Hänen kautensa alkaa 1.8.2016 ja päättyy 31.7.2019.

Professori Kristiina Mäkelä on nimitetty Kauppakorkeakoulun opetuksesta ja oppimisesta vastaavaksi varadekaaniksi.

Kristiina Mäkelä toimii Kauppakorkeakoulussa kansainvälisen liiketoiminnan professorina sekä johtamisen laitoksen varajohtajana. Hänen tutkimuksensa keskittyy ihmisiin liittyviin kysymyksiin monikansallisissa yhtiöissä, kuten henkilöstöhallintoon, tietoon ja henkilöiden väliseen vuorovaikutukseen.

─ Opetus on Kauppakorkeakoulun tärkein tehtävä, ja olen kiitollinen mahdollisuudesta päästä vaikuttamaan ja viemään siihen liittyviä asioita eteenpäin. Seppo Ikäheimo on tehnyt loistavaa työtä ja siitä on hyvä jatkaa, Kristiina Mäkelä sanoo.

Palkinnot ja tunnustukset, Kampus, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Tule mukaan ensimmäiseen Aallon avoimen tieteen palkintotapahtumaan

Silmälasipäinen mies katsoo kameraan, taustalla kesäinen luonto
Tutkimus ja taide, Yliopisto Julkaistu:

Image from the conferment ceremony
Yhteistyö, Tutkimus ja taide, Yliopisto Julkaistu:
Otakaari 1 kyltti Y-siipi
Kampus, Opinnot Julkaistu:

Maarintalon toiminnot siirtyvät Kandidaattikeskukseen

Maarintalo suljetaan toukokuun lopussa.