Professori Jarmo Suomiselle Shanghain kunniapalkinto

Jarmo Suominen on saanut Shanghain kaupungin myöntämän Magnolia Award -kunniapalkinnon työstään palvelulähtöisten innovaatioiden saralla.
kuvassa kaksi miestä, joista toinen esittelee mitali kaulassa saamaansa kunniakirjaa punaisissa kansissa

Magnolia Award myönnetään ulkomaalaisille, jotka ovat erityisellä tavalla myötävaikuttaneet Shanghain yhteistyösuhteisiin muiden maiden kanssa sekä Shanghain taloudelliseen ja sosiaaliseen kehitykseen. Se on korkein ulkomaalaiselle myönnettävä palkinto Shanghaissa.

Palkintoperusteissa kiitetään Suomisen tekemää suunnittelulähtöistä työtä innovaatioiden saralla. Hänen palvelukeskeiset ratkaisumallinsa arkkitehtuurissa ovat saaneet useita palkintoja, kuten Kaupunginjohtajan innovaatiopalkinnon (2016), Kansallisen innovaatiopalkinnon (2016), Espoon innovaatiopalkinnon (2016), Kansainvälisen innovaatiopalkinnon (2017) ja Top 100 Global Leaders in Education (Dubai 2019).

"Magnolia-tunnustus avaa näkökulmia monipuoliseen teollisuuden ja tutkimuksen verkostoon Shanghaissa. Tunnustuksen arvioinnissa painotettiin paitsi jo tehtyä työtä, myös näkökulmia tulevaisuuteen Shanghaissa. Tunnustus sekä kannustaa että luo hyviä mahdollisuuksia yhteistyölle Shanghaissa jatkossakin", Suominen iloitsee.

Suominen on palveluarkkitehtuurin professori Aalto-yliopiston arkkitehtuurin laitoksella sekä ohjelmajohtaja ja varadekaani Tongji-yliopiston Design and Innovation -koulussa, jonka kanssa Aalto-yliopistolla on yhteistyösopimus.

Lisätietoa:

Professori Jarmo Suominen, Aalto-yliopisto, [email protected]

Prinsessalle esitellään luonnollisia väriaineita
Yliopisto Julkaistu:

Thaimaan prinsessa Maha Chakri Sirindhorn vieraili Aalto-yliopistossa

Prinsessa seurueineen tutustui mm. tekstiilisuunnitteluun, Startup Saunaan, Aalto-yliopisto Junioriin sekä Aalto Ice Tankin toimintaan.
Yliopiston lukuvuoden avajaistilaisuus 3.9.2023. Kuva: Mikko Raskinen
Yhteistyö Julkaistu:

Alumni, ovatko yhteystietosi ajan tasalla?

Kesällä 2024 Aalto-yliopisto toteuttaa tekstiviestikampanjan, jossa pyydetään alumneja päivittämään yhteystietonsa.
Event poster with a young researcher looking down with lighst and code reflected around her.
Yhteistyö, Tutkimus ja taide, Opinnot Julkaistu:

Unite! Research Week 14.-18.lokakuussa, Grenoble-Autrans

Verkostoitumistapahtuma tohtoriopiskelijoille Unite!-verkoston yliopistoista.
Kampus, Yhteistyö, Yliopisto Julkaistu:

HR palvelupisteen kesätauko ja uudet aukioloajat 6.8.2024 alkaen

HR palvelupiste on kesätauolla 28.6 - 5.8.2024. Uudet aukioloajat 6.8.2024 alkaen ovat tiistai - torstai klo 12.00 - 15.00. Huom! aukioloajat muuttuvat 6.8.2024 alkaen.