Postin pakettiautomaatti nyt A Blocin toisessa kerroksessa

Uusi ja suuri Postin pakettiautomaatti sijaitsee nyt kauppakeskus A Blocin toisessa kerroksessa Pakettipisteen pakettiautomaatin vieressä.
Postin pakettiautomaatti A Blocin toisessa kerroksessa

Postin pakettiautomaatti on poistunut K-Market Otaniemestä ja uusi, suurempi pakettiautomaatti sijaitsee nyt kauppakeskuksen toisessa kerroksessa Pakettipisteen pakettiautomaatin vieressä, vastapäätä hissiä ja opiskelijaravintola Food & Co A Blocia.

K-Market Otaniemessä sijaitsee edelleen Postin noutopiste. Lisäksi Postin pakettiautomaatit löytyvät Alepa Otaniemestä sekä metron lippuhallista. Postin kirjelaatikko sijaitsee A Blocin parkkipaikan puoleisten ovien vieressä.

A Bloc lehmuskuja kampuskortteli Kuva: Mikko Raskinen / Aalto-yliopisto

A Bloc

Otaniementie 12

Toimipisteet
A Bloc logo yellow

A Bloc (ulkoinen linkki)

Kauppakeskus A Bloc on Otaniemen kampuksen sykkivä sydän ja kohtauspaikka ravintoloineen, kahviloineen ja muine palveluineen. Suomen innovatiivisin kauppakeskus sijaitsee Aalto-yliopiston metroaseman yhteydessä.

Palkinnot ja tunnustukset, Kampus, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Tule mukaan ensimmäiseen Aallon avoimen tieteen palkintotapahtumaan

Otakaari 1 kyltti Y-siipi
Kampus, Opinnot Julkaistu:

Maarintalon toiminnot siirtyvät Kandidaattikeskukseen

Maarintalo suljetaan toukokuun lopussa.
Aalto_University_staff_campus_bikes_2-5-2013_photo_Mikko_Raskinen
Kampus Julkaistu:

Pyörävarkaudet lisääntyneet kampuksella – muista lukita pyöräsi kunnolla

Kevään myötä pyörävarakaudet Aalto-yliopiston kampuksella ovat kasvaneet.
Kampus, Yhteistyö, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Avoimen tieteen ja tutkimuksen kesäpäivät 2024 järjestetään Aalto-yliopistossa