Otaniementien itäinen jalankulun ja pyöräilyn väylä suljetaan välillä Kuusisaarentie - Otaranta viikolla 33

Otaniementien itäinen jalankulun ja pyöräilyn väylä suljetaan viikolla 33 (16.8. alkavalla viikolla).
Raide-Jokeri havainnekuva Ainonaukio, Otaniemi Kuva: Raide-Jokeri
Raide-Jokeri reittimuutos
Kuva: Raide-Jokeri

Pikaraitiotien rakennustyöt Otaniemessä etenevät hyvin. Ratatöiden vuoksi Otaniementien itäpuolen jalankulun ja pyöräilyn yhteys Otarannasta Otakaarelle suljetaan viikon 33 aikana. Sulku kestää töistä riippuen arviolta vuoden 2022 alkuun asti. Yhteys säilyy Otaniementien länsipuolella.

Pääasiallinen työaika on arkisin kello 7–18. Kello 18–22 välillä, viikonloppuisin ja arkipyhinä saatetaan tehdä töitä, jotka eivät aiheuta erityistä melua.

Raide-Jokeri-pikaraitiotien liikennöinti alkaa kesäkuussa 2024.

Lisätietoja työvaihden etenemisestä löytyy osoitteesta  www.raidejokeri.info.

Ihminen, joka katsoo kohti tulevaisuutta
Opinnot, Yliopisto Julkaistu:

Viisi vinkkiä, joilla voit kehittää luovuuttasi tänä keväänä ja kesänä

Aalto_University_staff_campus_bikes_2-5-2013_photo_Mikko_Raskinen
Kampus Julkaistu:

Pyörävarkaudet lisääntyneet kampuksella – muista lukita pyöräsi kunnolla

Kevään myötä pyörävarakaudet Aalto-yliopiston kampuksella ovat kasvaneet.
Kampus, Yhteistyö, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Avoimen tieteen ja tutkimuksen kesäpäivät 2024 järjestetään Aalto-yliopistossa

Aalto-yliopiston valaistu logo. Juhlavieraita logon takana tarkastelemassa radioantennia.
Palkinnot ja tunnustukset Julkaistu:

Metsähovin radio-observatorion 50-vuotisjuhla - kurkkaa kuvia tapahtumasta

Aalto-yliopiston Metsähovin radio-observatorio täytti tänä vuonna 50 vuotta. Observatorion syntymäpäivänä, torstaina 11. huhtikuuta, juhlavieraat kokoontuivat observatoriolle juhlistamaan menneitä vuosikymmeniä radioastronomisen tutkimuksen parissa.