Uutiset

Osallistu Matriisilaskennan MOOC 2016 -kurssille

Haluatko oppia matriisilaskentaa ja nähdä millaista matematiikan opiskelu on yliopistossa? Tervetuloa Matriisilaskennan MOOC-kurssille!

Aalto-yliopiston Matriisilaskennan MOOC-kurssi järjestetään ensimmäisen kerran tammikuussa 2016. Verkkokurssi vastaa sisällöltään Aallon ensimmäisen vuoden insinööriopiskelijoiden matriisilaskennan kurssia.

Termi MOOC tulee sanoista "Massive Open Online Course", ja tarkoittaa kaikille avointa ilmaista verkkokurssia. MOOC-kursseilla on yleensä paljon suorittajia, vapaa osallistuminen ja opiskelu ja harjoitusten suorittaminen tapahtuu verkossa. Kurssimaista MOOCissa on, että se voidaan suorittaa noudattamalla kurssin järjestäjän asettamaa aikataulua. Tällöin kurssin suorittajat voivat keskustella ja opiskella yhdessä. Toki kurssin suorittaminen onnistuu myös täysin omaan tahtiin.

Matriisilaskennan MOOC ei edellytä aiempia matematiikan yliopisto-opintoja, vaan kurssin esitiedoiksi riittävät lukion pitkän matematiikan vektorilaskennan kurssi MAA5 tai vastaavat tiedot.

Katso tarkemmat tiedot mm. kurssille osallistumisesta (math.aalto.fi)

  • Julkaistu:
  • Päivitetty:
Jaa
URL kopioitu

Lue lisää uutisia

Isoisänsilta Helsingissä.
Opinnot Julkaistu:

Fabian ja Jaakko Ahvenaisen rahaston apurahat haettavissa 31.1.2022 asti

Apurahoja myönnetään sillanrakennuksen ja talonrakennuksen aloilla suoritetuista opinnoista tai kannustuksena aihealueiden jatko-opiskelijoille.
No entry sign over workshop image
Kampus, Tutkimus ja taide, Opinnot Julkaistu:

Poikkeusaukioloajat Arts infran työpajoilla ja Väre Takeoutissa

Poikkeusaukioloajat Arts infran työpajoilla ja Väre Takeoutissa ilmoitetaan tällä sivulla.
Bhavya Omkarappa smiling with plants in the background
Opinnot Julkaistu:

“Työelämän tasapaino Suomessa on loistava”

Bhavya Omkarappa kertoi näkemyksiään suomalaisesta työn ja vapaa-ajan tasapainosta osana Aalto-yliopiston Finland Works -verkkokurssia.
Aki Toivonen.
Yhteistyö, Opinnot Julkaistu:

Kauppakorkeakoulun alumnitarina: Aki Toivonen

”Uskon, että markkinoinnin ja brändityön rooli tulee vain korostumaan tulevaisuuden yritystoiminnassa, kun nykyisestä kulutuskulttuurista hiljalleen siirrytään yhä tiedostavampiin valintoihin.”