Osa Maarintiestä suljetaan moottoriajoneuvoliikenteeltä lokakuussa

Raide-Jokeria rakennetaan kiinteistönne lähellä Maarintiellä sekä Konemiehentien ja Tietotien risteysalueella. Maarintiellä on tehty kesäkuun 2019 alusta asti valmistelevina töinä stabilointia, ja muita Raide-Jokeriin liittyviä töitä.
Otaniemi ilmakuva
Raide-Jokeri tiedotekartta

Moottoriajoneuvojen läpikulku Maarintien itäosassa suljetaan lokakuun puolen välin jälkeen. Maarintien sulkemisen myötä henkilöautoliikenne siirtyy pääasiassa Tekniikantielle ja Tietotielle. Tietotien ja Tekniikantien kohdalla on syytä varautua normaalia pidempiin matka-aikoihin etenkin aamu- ja iltapäiväruuhkan aikaan. Jalankulun ja pyöräilyn yhteys säilyy Maarintiellä koko rakentamisen ajan, mutta sen reitti vaihtelee kadun itäosassa työvaiheiden mukaan.

Konemiehentie on suljettu ajoneuvoliikenteeltä elokuun puolessa välissä. Osa Konemiehentien pysäköintialueesta on muutettu työalueeksi ja pysäköintipaikkoja poistettu käytöstä. Olemme rakentaneet Maarintiteltä väliaikaisen liittymän Konemiehentien pysäköintialueelle. Konemiehentiellä jalankulun ja pyöräilyn reitti säilyy käytössä rakentamisen aikana. Töiden edistyessä jalankulun ja pyöräilyn reitti kulkee Konemiehentien jommallakummalla puolella riippuen rakentamisen vaiheista

Päivittäinen työaika arkisin on klo 7.00–18.00 välillä. Klo 18–22 välillä ja viikonloppuna voidaan tehdä töitä, jotka eivät aiheuta erityistä melua, kuten tilapäisiä liikennejärjestelyjä.

Urakoitsijana toimii Raide-Jokeri-allianssi ja työmaan päivystyksestä vastaa Raide-Jokerin häiriöpäivystys,
klo 8–16 välillä, puh. 050 465 4969.

Voit myös tilata Raide-Jokerin kuukausittain ilmestyvän uutiskirjeen tai seurata heitä sosiaalisessa mediassa. Voit liittyä Raide-Jokerin kuukausikirjeen tilaajaksi täältä, Raide-Jokeri info

White Aalto logo with exclamation mark standing in the middle of Otaniemi campus in the summertime
Kampus, Yliopisto Julkaistu:

Aalto-korkeakoulusäätiö laskee liikkeeseen kaksi joukkovelkakirjalainaa yhteismäärältään 150 miljoonaa euroa

Joukkovelkakirjalainoista saatavat varat käytetään pääasiassa kiinteistöinvestointien rahoittamiseksi otettujen lainojen jälleenrahoitukseen sekä lisäksi yleisiin tarpeisiin.
Photo collage of some of the actions funded by the Sustainability Action Booster grant
Kampus, Yliopisto Julkaistu:

Aalto-yliopisto rahoittaa opiskelijoiden kestävyystoimia kymmenillä tuhansilla vuodessa - "Tällaista emme ole nähneet muualla"

Aalto-yliopiston Sustainability Action Booster on apuraha, joka tukee opiskelijoiden ideoimia kestävän kehityksen projekteja kampuksella ja sen ulkopuolella.
Hymyilevä Raili Pönni seisoo neuvotteluhuoneessa, taustalla näkyy ikkunasta Dipolin piha-aluetta.
Nimitykset Julkaistu:

Aalto-yliopiston kehitysjohtajaksi on nimitetty Raili Pönni

Raili Pönni on toiminut aiemmin yliopiston suunnittelupäällikkönä ja väliaikaisena kehitysjohtajana.
Potrettikuva Suzanne Innes-Stubbista, hän hymyilee ja katsoo kohti kameraa
Nimitykset, Yliopisto Julkaistu:

Suzanne Innes-Stubb nimitetty johtavaksi työelämäasiantuntijaksi Aalto-yliopiston kauppakorkeakouluun

Yritysjuridiikan asiantuntija Innes-Stubb vahvistaa Kauppakorkeakoulun osaamista vastuullisessa yritystoiminnassa. Hän aloittaa tehtävässä syyskuun alussa.