Opintopalvelut muuttavat 1.7.2016

Teknillisen fysiikan ja matematiikan opintopalvelut sekä tohtoriohjelman opintopalvelut muuttavat.

Fysiikan ja matematiikan opintopalvelut löytyvät 1.7. alkaen T-talosta osoitteessa Konemiehentie 2.

Opintokordinaattori Laura Öhrnberg, room A218
Opintosihteeri Taru Bister, room C212

Tohtoriohjelman opintopalvelut siirtyvät 1.7. alkaen TUAS-talolle osoitteessa Maarintie 8 (Otaniementie 17 17.6. asti).

Suunnittelija Emma Holmlund, room 1161
Opintokordinaattori Katri Seitsonen, room 1161

URL kopioitu

Jäänpoistoa lentokoneen ulkopinnalta.
Yhteistyö, Opinnot Julkaistu:

Opiskelijat paransivat Helsinki-Vantaan lentoaseman jäänpoistotoimintaa

Aallon opiskelijat ovat yhteistyössä Finavian kanssa kehittäneet innovatiivisia ratkaisuja tehokkuuden ja turvallisuuden parantamiseksi jäänpoistotoiminnassa.
Yliopiston punatiilisen rakennuksen vieressä vaahtera hehkuu syysruskan väreissä, etualan vihreällä nurmikolla taideteos
Opinnot Julkaistu:

Aalto-yliopiston yhdenvertaisuus-, monimuotoisuus- ja inklusiivisuussuunnitelma 2025–2028 – kerro näkemyksesi

Olet tervetullut kommentoimaan EDI-suunnitelmaa ja turvallisemman tilan periaatteita 31.10. saakka.
Kolme opiskelijaa työskentelemässä Vilho Väisälän pajassa.

Esittelyssä uudet sähkötekniikan kandidaattihakukohteet

Aalto-yliopistossa on ensi kevään yhteishaussa tarjolla kaksi uutta sähkötekniikan hakukohdetta: elektroniikka ja sähköfysiikka sekä sähköenergiatekniikka.
Opiskelijoita kirjastossa opiskelemassa.

Kevään 2025 avoimen yliopiston kurssit on nyt julkaistu

Kevään kurssien ilmoittautuminen alkaa aikaisintaan joulukuussa.