"Night Pieces" Venetsian tutkimuspaviljongissa

"Night Pieces: 3 x Spatial Access to ‘The Venice’" oli esillä Venetsian tutkimuspaviljongin Camino Events -sarjassa 27.8. saakka.

Elokuva- ja lavastustaiteen laitoksen Liisa Ikosen, Elina Lifländerin ja Maiju Loukolan toteuttama installaatio ja tilallinen interventio esitettiin Venetsiassa 18.-27.8. saakka. Teoksessa tutkitiin saavutettavuutta Venetsian kaupungin kaltaisessa arkkityyppisessä tilassa. Näyttelyä on inspiroinut samanniminen E.T.A. Hoffmanin vuosina 1816-17 kirjoittama teos “Nachtstücke”. Näissä surreaalisissa kertomuksissa pyritään saattamaan käsittämätön ja epänormaali käsitettävään muotoon.

kuva pikku finlandian puupilarista ja teksti time out

Palkinnot ja tunnustukset, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Nanoselluloosaa
Yhteistyö, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Kolme iloista ihmistä verkostoitumassa.

Monilla suomalaisilla yrityksillä olisi paljon opittavaa japanilaisesta palvelukulttuurista

Tuoreessa tietokirjassa ”Omotenashi – Mitä voimme oppia japanilaisesta vieraanvaraisuudesta?” kerrotaan, millä tavoin luodaan ylivoimainen asiakaskokemus arkisissakin kohtaamisissa.