New student – are you still looking for an accommodation for autumn term?

Aalto University has reserved a quota of furnished rooms and apartments for international incoming students in co-operation with HOAS (The Foundation for Student Housing in Helsinki Region).
Aerial picture of Otaniemi during the summer

Aalto University has reserved a quota of furnished rooms and apartments for international degree and exchange students in co-operation with HOAS (The Foundation for Student Housing in Helsinki Region). There are still some apartments available for autumn term 2020 well connected to Aalto University Otaniemi campus. These furnished apartments are well-equipped and have many additional free services like internet connection, cable TV, laundry rooms etc.

If you are interested in these apartments, please see more: https://www.hoas.fi/exchange/

HOAS service center: [email protected]
Tel. +358 9 5499 0381

Charlotte Henriksson, Kauppiksen opiskelija
Opinnot Julkaistu:

Alppihiihdossa tarvitaan lihasvoimaa, nopeutta, kestävyyttä ja henkistä kanttia

Alppihiihtäjä Charlotte Henriksson opiskelee ensimmäistä vuottaan Kauppakorkeakoulussa.
From left to right: Lasse Kukkonen, Ida Parkkinen, Luisa Cardoso and Elias Keski-Nisula
Opinnot Julkaistu:

Tutustu Uniten opiskelijaedustajiin Eliakseen, Idaan, Lasseen ja Luísaan

Unite!-yliopistoallianssilla on oma opiskelijayhdistyksensä, SURE!
Pöydällä kipsimallin tekovälineitä
Mediatiedotteet, Tutkimus ja taide, Opinnot Julkaistu:

Käsikirja johdattaa keramiikan maailmaan

Keramiikan käsikirja johdattaa lukijan kaikkiin saven kanssa työskentelyyn liittyviin aiheisiin tekstien, kuvien, kuvituksien, animaatioiden ja videoiden avulla.
Räätälöity opiskelijaprojekti Hiltille, projektiryhmä päätöstapaamisessa
Yhteistyö, Opinnot Julkaistu:

Opiskelijat auttoivat Hiltiä ymmärtämään sen asiakkaiden taloudellista päätöksentekoa

Hilti (Suomi) Oy ja Kauppakorkeakoulu yhdistivät voimansa selvittääkseen Hiltin työkalupalvelun taloudellisia vaikutuksia sekä kehittääkseen palvelun myyntiprosessia asiakasyritysten talousjohdon kanssa.