Natalia Vuori nimitetty apulaisprofessorin tehtävään 1.9.2018 alkaen

Aalto-yliopiston Perustieteiden korkeakoulun tuotantotalouden laitoksen professorin tehtävään (Assistant Professor I) on nimitetty TKT Natalia Vuori. Professuurin ala on yrittäjähenkinen johtaminen.

Natalia tog examen med en doktorsexamen i teknik från Aalto-universitetets institution för industriell ekonomi 2012. Hennes avhandling har godkänts med tack. Natalia har publicerat sina forskningsresultat i vetenskapliga tidskrifter på hög nivå och fått många utmärkelser för sitt vetenskapliga arbete, till exempel William H. Newman Award 2014.

Natalia samarbetar mycket med forskare i världsklass inom innovation, känslor och kognition som en del av teknikföretagens företagarledarskap.

Kuvassa Tuli ja Savu -runouslehden ilmettä

Vuoden Huiput-palkintoja visuaalisen viestinnän muotoilijoille

Palkinnot ja tunnustukset, Kampus, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Tule mukaan ensimmäiseen Aallon avoimen tieteen palkintotapahtumaan

kukka-asetelma

Yli 60 kauppatieteiden kandidaattiopiskelijaa palkittiin stipendillä

Ilkka Kontulan säätiön henkilökohtaisen apurahan suuruus on 1 000 euroa.
Aalto-yliopiston valaistu logo. Juhlavieraita logon takana tarkastelemassa radioantennia.

Metsähovin radio-observatorion 50-vuotisjuhla - kurkkaa kuvia tapahtumasta

Aalto-yliopiston Metsähovin radio-observatorio täytti tänä vuonna 50 vuotta. Observatorion syntymäpäivänä, torstaina 11. huhtikuuta, juhlavieraat kokoontuivat observatoriolle juhlistamaan menneitä vuosikymmeniä radioastronomisen tutkimuksen parissa.