Muutos kirjojen varauskäytäntöön

30.10. alkaen varauksia voi tehdä vain lainassa oleviin kirjoihin. Saatavana olevia kirjoja voi jatkossa noutaa itse suoraan hyllystä ja lainata.
Learning Centre graphics

Varausmahdollisuus vain lainassa oleviin kirjoihin nopeuttaa kirjojen kiertoa, kun käsittelyvaiheet vähenevät. Lisäksi varausprosessi selkiytyy ja tasapuolistuu. Muutoksella myös ennakoidaan tulevaa kirjastojärjestelmävaihdosta.

Lisätietoja: [email protected], puh. 050 316 1011

Kampus, Yhteistyö, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Avoimen tieteen ja tutkimuksen kesäpäivät 2024 järjestetään Aalto-yliopistossa

Front and back covers of book called Unfolding Public Art. Text in red, book covers in sand colour.
Palkinnot ja tunnustukset, Tutkimus ja taide, Yliopisto Julkaistu:
KY United -jalkapallojoukkue, 2024. Kuva: Eemil Kari
Yliopisto Julkaistu:

Jalkapallojoukkue KY United kohtaa sensaatiomaisesti Käpylän Pallon edustusjoukkueen tiistaina 16.4.2024

KY United saa vastaansa Suomen toiseksi korkeimmalla sarjatasolla pelaavan KäPan Suomen Cupin 3. kierroksella.
Olli Ikkala ja Esa Saarinen
Yliopisto Julkaistu:

Olli Ikkala ja Esa Saarinen löysivät barokkimusiikista ja luennoimisesta yhteisen sävelen

Kohdatessaan Olli Ikkala ja Esa Saarinen keskustelivat uruista ja luentojen tunnelmasta.