Muutoksia Aalto University Executive Educationin johdossa

Aalto University Executive Educationin akateemisten asioiden johtajaksi on nimitetty KTT Mikko Laukkanen.

Aalto University Executive Educationin akateemisten asioiden johtajaksi on nimitetty KTT, Head of Thought Leadership, Mikko Laukkanen 1.4.2015 alkaen nykyisten tehtäviensä ohella. Laukkanen on toiminut vuodesta 2012 lähtien Aalto University Executive Educationin menetelmäkehityksestä ja julkaisutoiminnasta vastaavana johtajana.

Aiemmin tehtävää hoitanut KTT, Associate Dean, Business Area Director, Degree Programmes Minna Hiillos siirtyy nyt ammattikorkeakoulu Haaga-Helian liiketalouden koulutusyksikön johtajaksi. Uuden Degree-liiketoiminta-alueesta vastaavan johtajan haku on käynnistetty.

− Kiitän Minnaa hänen erinomaisesta, pitkäjänteisestä ja rakentavasta työstä yhtiössämme. Hän on merkittävällä panoksella ollut mukana liiketoimintojemme onnistuneessa muutosprosessissa keväästä 2011 lähtien. Toivon hänelle parasta menestystä uudessa tehtävässään, sanoo Aalto University Executive Educationin toimitusjohtaja, professori Pekka Mattila.

Lisätietoja:

Pekka Mattila, valtiot. tri, toimitusjohtaja, professori (professor of practice)
Aalto University Executive Education Oy
Puhelin: +358 40 738 7221

Aalto University Executive Education Oy

Aalto University Executive Education tarjoaa korkealaatuisia liikkeenjohdon kehittämispalveluja (Aalto EE) ja asiantuntijoiden täydennyskoulutusta (Aalto PRO) sekä palveluita yrittäjyyden kehittämiseksi (Aalto ENT). Monipuolisessa kokonaisuudessa yhdistyvät käytännön osaaminen ja Aalto-yliopiston uusin tutkimustieto. Yhtiön vahvuuksia ovat globaali toimintamalli ja monipuolinen tarjonta. Suomen ja Singaporen lisäksi Aalto EE tarjoaa ohjelmia Puolassa, Ruotsissa, Etelä-Koreassa, Taiwanissa, Kiinassa, Indonesiassa, Iranissa sekä Baltiassa ja Venäjällä. Aalto EE:lla on kolme arvostettua laatuleimaa eli akkreditointia: AACSB, AMBA ja EQUIS. Se kuuluu näin ollen maailman instituutioista koostuvaan 0,4 prosentin parhaimmistoon.

Image from the conferment ceremony
Yhteistyö, Tutkimus ja taide, Yliopisto Julkaistu:
EU parlamentti
Yhteistyö, Opinnot Julkaistu:

Milja Mieskolainen: Euroopan Parlamentin Schuman-harjoittelu ylitti odotukseni

Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulun laskentatoimen maisteriopiskelija Milja Mieskolainen oli jo aiemmin pohtinut hakemista harjoitteluun Euroopan Unioniin, mutta oli ajatellut harjoittelupaikan saamisen olevan liian haastavaa. Keväällä 2023 hän kuitenkin huomasi ilmoituksen harjoittelupaikoista ja päätti kokeilla hakemista, sillä avoinna oli kiinnostava paikka talouden hallinnan ja EMUn valvontayksikössä. Hakeminenkaan ei osoittautunut vaikeaksi. Milja haki paikkaa, sai sen ja harjoittelu Euroopan Parlamentissa alkoi lokakuussa.
Kesäinen Otaniemen rantanäkymä, jossa Aalto-yliopiston logo ja tapahtuman nimi sekä VTT:n ja Avoimen tieteen logot.
Kampus, Yhteistyö, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Avoimen tieteen ja tutkimuksen kesäpäivät 2024 järjestetään Aalto-yliopistossa

Avoimen tieteen kesäpäivät pidetään Aalto-yliopiston Otaniemen kampuksella ja Zoomissa 3.–4.6. Ilmoittauduthan 3.5. mennessä!
Saastamoisen säätiön edustajat
Yhteistyö Julkaistu:

Saastamoisen säätiö toimii aktiivisesti edistääkseen tiedettä ja taidetta kansainvälisesti

Yhteiskunnallinen vaikuttaminen ja tuen kohdistaminen nuorten hyväksi on säätiölle tärkeää.