Lisävinkkejä uusien kulkutunnisteiden käyttöön

Lue tästä täsmävinkkejä uusien kulkutunnisteiden onnistuneeseen käyttöön Otaniemen kampuksella.
Aalto-yliopisto / Otakaari 1 / kuva: Tuomas Uusheimo

Vahvemman salauksen myötä uudet lukijalaitteet saattavat toimia hieman hitaammin verrattuna vanhoihin laitteisiin. Täsmävinkkejä uusien tunnisteiden onnistuneeseen käyttöön:

1. Toimi rauhallisesti. Tunniste ei toimi vain "vilauttamalla" vaan kysymys on konkreettisesti tunnisteen luettamisesta.
  2. Aseta tunniste lähes kiinni lukijaan. Huomoithan, että mikäli lukijassa on numero- tai kirjainnäppäimiä, älä vahingossa paina niitä (tällöin luetus ei onnistu, vaan lukija jää odottamaan muita numeroita). Pidä tunnistetta lukijassa kunnes kuulet piippauksen.
  3. Väri lukijalaitteen ympärillä kertoo, onnistuiko luettaminen ja onko tunnisteella oikeus avata kyseistä ovea.

Käymme jatkuvaa vuorovaikutusta laite- sekä järjestelmätoimittajan kanssa. Ohjelmistoja lukijalaitteiden taustalla päivitetään säännöllisesti ja kiinnitämme merkittävästi huomiota sujuvaan käyttäjäkokemukseen.

Mikäli sinulla on ongelmia uusien tunnisteiden kanssa, olethan yhteydessä [email protected] tai [email protected]. Lisäksi jos huomaat, että tunnisteen numerosarja näkyy huonosti (stanssaus tai laserkaiverruksella tehty) tai jos tunniste toimii ailahtelevasti, tunnisteen voi käydä palauttamassa aulapalveluihin ja pyytää uuden tilalle.

Kandidaattikeskus
Kampus, Poikkeustilanteet Julkaistu:

Otaniemen kampuksen poikkeusaukioloajat kesällä 2021

Huomioithan rakennusten aukioloajat kampuksella käydessäsi. Otaniemen kampuksen rakennusten aukioloajat ja aulapalveluiden palveluajat kesällä 2021.
People in Harald Herlin.
Kampus, Yliopisto Julkaistu:

Kulunhallinnan käytännöt muuttuvat – lue ohjeet miten toimia

Muutokset tulevat voimaan joulukuussa 2020 ja ne koskevat kaikkia Otaniemen kampuksella liikkuvia.
Aalto-yliopisto / Otakaari 1 / kuva: Tuomas Uusheimo
Kampus Julkaistu:

Lisävinkkejä uusien kulkutunnisteiden käyttöön

Otakaari 1 käsijohde
Kampus Julkaistu:

Kulunhallinta osana yliopiston strategiaa - tiivistelmä infotilaisuudesta

Uudesta kulunhallintapolitiikasta pidettiin infotilaisuus 25.8. Ohessa kooste tilaisuuden sisällöstä sekä tallenne koko tilaisuudesta (kesto noin tunti).

Metallikuutio, jota kädet koskettaa

IoT Paja Säätiö lahjoittaa miljoona euroa Insinööritieteiden korkeakoululle

Palkinnot ja tunnustukset, Kampus, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Tule mukaan ensimmäiseen Aallon avoimen tieteen palkintotapahtumaan

Otakaari 1 kyltti Y-siipi
Kampus, Opinnot Julkaistu:

Maarintalon toiminnot siirtyvät Kandidaattikeskukseen

Maarintalo suljetaan toukokuun lopussa.
Ihminen, joka katsoo kohti tulevaisuutta
Opinnot, Yliopisto Julkaistu:

Viisi vinkkiä, joilla voit kehittää luovuuttasi tänä keväänä ja kesänä