Lautapelibaari Taproom d20 aukeaa A Blancissa

Lautapelejä ja virvokkeita tarjoava Taproom d20 avaa ovensa ostoskeskus A Blancin ensimmäisessä kerroksessa syys-lokakuun vaihteessa.
Asiakaskohtaaminen ravintolassa

Taproom d20 tarjoaa laajan valikoiman lautapelejä sekä laadukasta pienpanimo-olutta ja muita virvokkeita rentoihin illanviettoihin. Pelivalikoima tulee koostumaan lähes sadasta party- ja seurapelistä klassikkopelejä unohtamatta. Tuotevalikoimasta löytyy oman baarin maistuvilla resepteillä valmistetut cocktailit, soodat ja mocktailit sekä pienyrittäjien valmistamia juomia.

Tulemme tarjoamaan alueelle unohtumattomia iltoja pelien sekä juomien seurassa”, visioi toimitusjohtaja Riia Ajalin.

Taproom d20 sijaitsee hiljattain remontoidun ostoskeskus A Blancin ensimmäisessä kerroksessa AYY:n puoleisessa päädyssä. Viihtyisän sisätilan lisäksi baarin edustalla on aurinkoinen terassi asiakaspaikkoineen. Taproom d20 avaa ovensa syys-lokakuun vaihteessa 2021 ja palvelee tiistaista lauantaihin.

Anne-Mari Haapsamo
Varatoimitusjohtaja
+358 40 839 2318

Riia Ajalin
Toimitusjohtaja
+358 40 665 0979

Ostoskesus A Blanc edestä

A Blanc

Otakaari 27

Toimipisteet
A Blancin logo

A Blanc (ulkoinen linkki)

Uudistunut ostoskeskus A Blanc Alvarinaukion laidalla on kampuksen toinen palvelukeskittymä. A Blanc tarjoaa arkea tukevia lähipalveluita sekä kohtaamispaikkoja ravintoloineen, myymälöineen ja toimistotiloineen.

Otaparkki julkisivu
Kampus, Yliopisto Julkaistu:

Otaparkki tarjoaa helpon pysäköintimahdollisuuden kampusvieraille

Pysäköintitalo Otaparkki sekä muut kampuksen maksulliset pysäköintipaikat tarjoavat pysäköintimahdollisuuden kampukselle saapuville vieraille.
Aalto University Mechatroic Circus & Jari Vepsäläinen
Kampus Julkaistu:

Aalto-yliopiston laboratoriot muuttuvat Mekatroniikan Sirkukseksi – Tästä on kyse

Mekatroniikan Sirkuksessa pääsee tutustumaan yliopistolla tehtävään tutkimukseen sekä opiskelijoiden omiin projekteihin. Tutkimus tarjoaa ratkaisuja myös ympäristölle.
Paneeli IUPAC Global Womens Breakfast -tapahtumassa
Kampus Julkaistu:

"Tietoiset ja harkitut valinnat voivat edistää monimuotoisuutta yhteisössämme"

Apulaisprofessori Jaana Vapaavuori johdatteli keskustelua 27. helmikuuta 2024 "Catalyzing diversity in science" -aamiaistilaisuudessa YK:n naisten ja tyttöjen tiedepäivän yhteydessä. Moninaisuutta voivat edustaa esimerkiksi erilaiset ideat, identiteetit, representaatiot, taustat, kokemukset ja kehot.
Bar Otapas

Ostoskeskus A Blanciin avautuu uusi viihtyisä baari Otapas

Bar Otapas avautuu perjantaina 1.3. ostoskeskus A Blanciin. Rento uusi kohtaamispaikka on avoinna Iltapäivästä myöhään yöhön.