Laura Sivula on nimitetty elämänlaajuisen oppimisen liiketoimintajohtajaksi

Uudessa roolissaan Sivula toimii liiketoimintajohtajana sekä Aalto-yliopistossa että Aalto EE:ssä kehittäen elämänlaajuisen oppimisen tarjontaa.
Laura Sivula stands and looks at the camera smiling at Töölö campus
Kuva: Johnny Jussila / Aalto University Executive Education Oy

Master of Arts Laura Sivula on nimitetty Aalto EE:hen liiketoimintajohtajaksi. Sivula vastaa Aalto-yliopiston ja Aalto EE:n elämänlaajuisen oppimisen portfoliosta, joihin kuuluu inklusiivisia, matalan kynnyksen ohjelmia ja kursseja. Elämänlaajuinen oppiminen yhdistää Aalto EE:n ja Aalto-yliopiston koulutustarjonnat, joiden sisältö on suoraan sovellettavissa osallistujan työhön ja elämäntilanteeseen.

Sivula on valmistunut maisteriksi taloustieteestä ja johtamisesta Aberdeenin yliopistosta. Hän on työskennellyt vuodesta 2016 Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulussa ohjelmajohtajana ja opetuksen kehittämisen tehtävissä, viimeisimpänä Aalto-yliopiston kesäkoulun johtajana.

"Oppimisen tarve läpäisee kaikki alat, organisaatiot ja ammatit. Aalto-yliopistolla ja Aalto EE:llä on yhdessä ainutlaatuinen mahdollisuus tarjota tutkintokoulutukseen ja tutkimukseen nojautuvia uusia oppimisen muotoja helposti lähestyttävissä formaateissa”, Sivula sanoo.

“Tulemme näkemään suuria muutoksia elämänlaajuisen oppimisen kentällä etenkin alustamaisen oppimisen ja pienten osaamiskokonaisuuksien osalta. Aalto-yhteisön vahva osaaminen digitalisaatiossa tulee tukemaan elämänlaajuisen oppimisen toimintamallien kehityksessä.”

Laura Sivula
Business Area Director, Lifewide learning
Aalto University Executive Education Oy
Puh. 050 384 7228
[email protected][email protected]

Laura Sivula valokuvattuna ulkona, kaupunkimaisemassa, taustalla näkyy kerrostaloja, kuvan oikeassa yläkulmassa on männyn oksa, Sivula on pukeutunut mekkoon, jonka helma hulmuaa, hänellä on jalassa valkoiset tennarit.

Arjen valintoja: Olet elämänlaajuisen oppimisen puolestapuhuja, Laura Sivula, minkä taidon itse opettelit viimeksi?

Aalto-yliopiston kesäkoulun ohjelmajohtaja ja elämänlaajuisen oppimisen asiantuntija kertoo, että kukaan ei ole koskaan täysin valmis.

Henkilö istuu merinäkoalan edessä kuulokkeet päässä ja selaa tablettia hymyillen

Elämänlaajuinen oppiminen

Aalto-yliopiston elämänlaajuisen oppimisen tarjonta auttaa sinua kehittämään osaamistasi alati muuttuvassa ympäristössä.

Min-Kyu Paek
Nimitykset Julkaistu:

Min-Kyu Paek on nimitetty määräaikaiseen apulaisprofessorin tehtävään Kemian tekniikan ja metallurgian laitokselle.
Image from the conferment ceremony
Yhteistyö, Tutkimus ja taide, Yliopisto Julkaistu:
Otakaari 1 kyltti Y-siipi
Kampus, Opinnot Julkaistu:

Maarintalon toiminnot siirtyvät Kandidaattikeskukseen

Maarintalo suljetaan toukokuun lopussa.
Vuoden 2023 kunniatohtorit
Palkinnot ja tunnustukset, Mediatiedotteet Julkaistu:

Viisi uutta tekniikan kunniatohtoria Aaltoon 2024

Kunniatohtorit vihitään juhlallisessa tohtoripromootiossa kesäkuussa.