Lataa Microsoft Authenticator heti kuin mahdollista. Ilman sitä et pääse kirjautumaan Mycourses-kurssialustalle!

MyCourses vaatii monivaiheista tunnistautumista maanantaista 24.10. alkaen kirjautumisissa, jotka tapahtuvat Aalto-yliopiston sisäisten verkkojen ulkopuolelta ilman VPN-yhteyttä.

Phone, laptop, people. Photo: Unto Rautio / Aalto University

Monivaiheinen tunnistautuminen

Monivaiheinen tunnistautuminen (MFA, 2FA) on käyttäjän tunnistamiseen käytettävä tapa, jossa käytetään kahta tai useampaa keinoa tunnistaa käyttäjä tämän kirjautuessa tiettyyn järjestelmään tai palveluun.

Lisää tietoa monivaheisesta tunnistautumisesta

Mitä opiskelijan pitää tehdä?

Lataa älypuhelimeesi tunnistautumiseen (autentikointiin) suunniteltu sovellus Microsoft Authenticator, ja rekisteröi sovellus esimerkiksi puhelinnumerosi tai sähköpostimuotoisen tunnuksen avulla. Aalto-yliopiston verkkosivuilla on lisätietoa monivaiheisesta tunnistautumisesta ja sovelluksen käyttöönotosta. Jos et voi käyttää sovellusta, lue ohjeet vaihtoehtoisista tunnistautumistavoista.

Ongelmatilanteissa kysy neuvoa Aalto-yliopiston IT-palveluista.

Kuinka MFA-tunnistautumista käytetään?

Mikkelin IB-ohjelma 35 vuotta
Yliopisto Julkaistu:

Mikkelin kampuksen alumnit juhlistivat International Business -ohjelman 35-vuotista olemassaoloa

Yli 200 BBA-/BScBA-ohjelman alumnia saapui juhliin Kauppakorkeakoululle Otaniemeen.
Kuvassa Tuli ja Savu -runouslehden ilmettä
Palkinnot ja tunnustukset Julkaistu:

Vuoden Huiput-palkintoja visuaalisen viestinnän muotoilijoille

Visuaalisen viestinnän muotoilun opiskelijat ja professori palkittiin Vuoden Huiput -gaalassa, jossa juhlittiin parasta suomalaista luovaa suunnittelua.
Event information on a yellow to coral gradient background with yellow bubbles and a photo of a colorful event space.
Palkinnot ja tunnustukset, Kampus, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Tule mukaan ensimmäiseen Aallon avoimen tieteen palkintotapahtumaan

Kaikki aaltolaiset ovat tervetulleita, osallistuminen ei vaadi ilmoittautumista!
Otakaari 1 kyltti Y-siipi
Kampus, Opinnot Julkaistu:

Maarintalon toiminnot siirtyvät Kandidaattikeskukseen

Maarintalo suljetaan toukokuun lopussa.