Kuntokeskus Liikku Otaniemi aukeaa A Blocissa

Kuntokeskus Liikku Otaniemi avataan 2.2.2022 klo 12 kauppakeskus A Blocin toiseen kerrokseen. Katso avajaistarjoukset ja testaa sali ilmaiseksi.
Nainen treenaamassa kuntosalilla
Kuva: Kuntokeskus Liikku

Testaa sali ilmaiseksi avajaispäivänä klo 12-19. Jäsenillä treeniaikaa on aina klo 23 saakka. Jatkossa saliin pääsee tutustumaan ilmaiseksi maanantaista keskiviikkoon klo 16-19.

Avajaisetuna liittyminen ja ensimmäinen treenikuukausi nyt yhteensä 9 euroa (norm. 29 € + 29 €) ja vuosijäsenyys 249 € (norm. 329 €). Edut ovat voimassa 28.2.2022 saakka ja koskevat Liikku Otaniemeä. Katso lisätietoja ja liity jäseneksi netissä: Liikku Espoo Otaniemi.

Kuntokeskus Liikku on elämäniloinen, raikas ja avara kuntosali, jossa ihmisillä on väliä. Liikussa jäsenyys on tehty helpoksi: liity jäseneksi netissä, nouda jäsenkorttisi automaatista ja treenaa, kun sinulle sopii. Sali on auki jäsenille vuoden jokaisena päivänä klo 5-23. Jatkossa kauppakeskus A Bloc on auki maanantaista sunnuntaihin klo 5-24.

Lisää treenifiiliksiä löydät Liikun Instagram-tililtä @kuntokeskusliikku.

Linkkejä

A Bloc lehmuskuja kampuskortteli Kuva: Mikko Raskinen / Aalto-yliopisto

A Bloc

Otaniementie 12

Toimipisteet
A Bloc logo yellow

A Bloc (ulkoinen linkki)

Kauppakeskus A Bloc on Otaniemen kampuksen sykkivä sydän ja kohtauspaikka ravintoloineen, kahviloineen ja muine palveluineen. Suomen innovatiivisin kauppakeskus sijaitsee Aalto-yliopiston metroaseman yhteydessä.

A Bloc ja Korkeakouluaukio talvella

Kauppakeskus A Blocin aukioloajat laajenevat

Jatkossa kauppakeskus A Bloc on auki maanantaista sunnuntaihin klo 5-24 Kuntokeskus Liikku Otaniemen avauksen myötä.

Students sitting together on stairs.
Yhteistyö, Opinnot Julkaistu:

Teamwork First-Aid Kit tukee projektikurssien opiskelijoita

Verkkosivusto tarjoaa työkaluja opiskelijatiimien tukemiseen koko projektikurssin ajan.
Event information on a yellow to coral gradient background with yellow bubbles and a photo of a colorful event space.
Palkinnot ja tunnustukset, Kampus, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Tule mukaan ensimmäiseen Aallon avoimen tieteen palkintotapahtumaan

Kaikki aaltolaiset ovat tervetulleita, osallistuminen ei vaadi ilmoittautumista!
Image from the conferment ceremony
Yhteistyö, Tutkimus ja taide, Yliopisto Julkaistu:
Otakaari 1 kyltti Y-siipi
Kampus, Opinnot Julkaistu:

Maarintalon toiminnot siirtyvät Kandidaattikeskukseen

Maarintalo suljetaan toukokuun lopussa.