Kohti parempaa maailma – steAAAm it!

CESAER-järjestön videokampanja paremman maailman puolesta käynnistyi - Nanomaji edustaa Aalto-yliopistoa.

Helmikuun alussa alkaneen steAAAm it!- videokampanjan tavoitteena on osoittaa, kuinka tieteen, tekniikan, arkkitehtuurin, taiteiden ja matematiikan avulla on mahdollista rakentaa parempaa maailmaa ja löytää ratkaisuja maailmanlaajuisiin ongelmiin.

Vuoden aikana julkaistaan joka torstai uusi video CESAER-järjestön Youtube-kanavalla. Videoita on yhteensä 51, yksi jokaisesta CESAER-verkostoon kuuluvasta jäsenyliopistosta. Aalto-yliopistoa edustaa Nanomaji-video.

Opiskelijaprojektina alkanut Nanomaji on vedenpuhdistussuodatin ja osoitus siitä, kuinka kaikkein haastavimpiinkin ongelmiin on mahdollista löytää yksinkertainen ratkaisu.

Voi tilata steAAAm it!-videot sähköpostiisi kampanjasivuilla olevasta linkistä.

Nanomaji-projektin opiskelijoita:
Arturs Alsins - Insinööritieteiden korkeakoulu (Creative Sustainability in Real Estate)
Emma-Sofie Kukkonen - Taiteiden ja suunnittelun korkeakoulu (Industrial and collaborative design)
Meri Nihtilä - Kemian tekniikan korkeakoulu
Jymy Parhiala  - Taiteiden ja suunnittelun korkeakoulu (IDBM, Design)
Sanna Puhakainen - Kauppakorkeakoulu (IDBM, Business)
Tsui-Fan Tseng – Kauppakorkeakoulu

steAAM it! = science, technology, engineering, architecture, arts and mathematics

Ihminen, joka katsoo kohti tulevaisuutta
Opinnot, Yliopisto Julkaistu:

Viisi vinkkiä, joilla voit kehittää luovuuttasi tänä keväänä ja kesänä

Kampus, Yhteistyö, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Avoimen tieteen ja tutkimuksen kesäpäivät 2024 järjestetään Aalto-yliopistossa

Kaksi tummiin pukeutunutta miestä istuu suunnittelemiensa huonekalujen keskellä
Tutkimus ja taide, Opinnot Julkaistu:

Aaltolaisten muotoilua esillä Milanon huonekalumessuilla

Saastamoisen säätiön edustajat
Yhteistyö Julkaistu:

Saastamoisen säätiö toimii aktiivisesti edistääkseen tiedettä ja taidetta kansainvälisesti

Yhteiskunnallinen vaikuttaminen ja tuen kohdistaminen nuorten hyväksi on säätiölle tärkeää.